Gå til innhold

Huawei Mate 20 Pro, P30 Pro eller neste Mate?


Anbefalte innlegg

Har idag P20 Pro. Veldig fornøyd, men vil gjerne ha noe nytt. Har ment jeg skulle bytte i P30 Pro når den kommer, men jeg ble litt skuffet over spesifikasjonene på den. Har derfor ikke helt bestemt meg for om jeg skal bytte i Mate 20 Pro som gir meg mer enn det P30 gjør, eller om jeg skal vente helt til neste Mate telefon kommer. Noen innspill? ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg ville ventet med samme begrunnelse som du selv bruker. Men om man bare har lyst på noe nytt er det mer gøy å bytte merke, altså velge noe helt annet enn Huawei. Så kan man heller vurdere neste Mate når den slippes ;)

Lenke til kommentar

Går å vurderer det samme. Tenker å vente til tirsdag for å se offisiell info om P30 pro, men har den buet skjerm og ingen face sensor som lekkasjene tilsier så tror jeg Mate er et bedre valg kanskje til og med Samsung S10+ selv om den også mangler moderne opplåsing. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Går å vurderer det samme. Tenker å vente til tirsdag for å se offisiell info om P30 pro, men har den buet skjerm og ingen face sensor som lekkasjene tilsier så tror jeg Mate er et bedre valg kanskje til og med Samsung S10+ selv om den også mangler moderne opplåsing. 

Jeg er egentlig veldig fornøyd med Huawei selv, men jeg savner et skikkelig varsellys/LED-lys og vurderer Samsung eller Asus pga. dette. Skikkelig blinklys er et must for meg.

 

Edit: Asus er ikke nevnt som en telefon som støtter VoLTE hos våre tre operatører, så da utgår den.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Jeg er egentlig veldig fornøyd med Huawei selv, men jeg savner et skikkelig varsellys/LED-lys og vurderer Samsung eller Asus pga. dette. Skikkelig blinklys er et must for meg.

 

Edit: Asus er ikke nevnt som en telefon som støtter VoLTE hos våre tre operatører, så da utgår den.

 

S10 serien har vel ikke LED lys heller lenger mener jeg så da må du ned på S9 om jeg ikke husker helt feil. 

Lenke til kommentar

Går å vurderer det samme. Tenker å vente til tirsdag for å se offisiell info om P30 pro, men har den buet skjerm og ingen face sensor som lekkasjene tilsier så tror jeg Mate er et bedre valg kanskje til og med Samsung S10+ selv om den også mangler moderne opplåsing.

 

Hvilken telefon har du idag?

Lurer på om det kanskje blir Mate 20 Pro på meg, også bytter jeg til nyeste Mate modell igjen om et år, da jeg har Svitsj avtale.

Eneste med Mate 20 som gjør meg litt skeptisk er problemet med grønn skjerm som har vært, samt at den spesifikasjons messing er relativt lik P20pro som jeg har idag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hvilken telefon har du idag?

Lurer på om det kanskje blir Mate 20 Pro på meg, også bytter jeg til nyeste Mate modell igjen om et år, da jeg har Svitsj avtale.

Eneste med Mate 20 som gjør meg litt skeptisk er problemet med grønn skjerm som har vært, samt at den spesifikasjons messing er relativt lik P20pro som jeg har idag.

Jeg har blant annet en Mate 10 Pro og har bestemt meg for å slutte å kjøpe toppmodeller fordi jeg har sluttet og ta bilder av alt mulig dilldall og bruker ikke telefonen særlig avansert. For meg er det kun kameraet som utgjør den store forskjellen, men nå begynner selv rimelige telefoner og ta biler av god nok kvalitet for mitt bruk.

 

Jeg liker heller ikke å ha deksler på telefonen, og om den går i bakken så liker jeg heller å kjøpe en ny "billigtelefon". Gøy med forandring :)

Lenke til kommentar

Hvilken telefon har du idag?

Lurer på om det kanskje blir Mate 20 Pro på meg, også bytter jeg til nyeste Mate modell igjen om et år, da jeg har Svitsj avtale.

Eneste med Mate 20 som gjør meg litt skeptisk er problemet med grønn skjerm som har vært, samt at den spesifikasjons messing er relativt lik P20pro som jeg har idag.

Jeg bruker en iPhone 6s plus, men solgte en iPhone XS i forrige uke. Før den en Mate 20 pro og før det igjen en Samsung Note9.

 

Grønnskjær tror jeg de har fått orden på. Hadde ikke det på min skjerm på maten. En litt irriterende sak med maten er at notchen ødelegger notifikasjons baren oppe. iPhone løser dette elegant slik at man ikke tenker over det og den gnåler heller ikke om alt mellom himmel og jord så det ble ikke fult med en gang. Maten sin ansiktsopplåsing er lynrask og virker hele tiden så den er verdt det over p30 pro om det ikke er noe veldig spesielt med den.

Lenke til kommentar

Jeg bruker en iPhone 6s plus, men solgte en iPhone XS i forrige uke. Før den en Mate 20 pro og før det igjen en Samsung Note9.

Grønnskjær tror jeg de har fått orden på. Hadde ikke det på min skjerm på maten. En litt irriterende sak med maten er at notchen ødelegger notifikasjons baren oppe. iPhone løser dette elegant slik at man ikke tenker over det og den gnåler heller ikke om alt mellom himmel og jord så det ble ikke fult med en gang. Maten sin ansiktsopplåsing er lynrask og virker hele tiden så den er verdt det over p30 pro om det ikke er noe veldig spesielt med den.

Hvordan vil du si skjermen på Mate 20 er i forhold til P20pro som har full HD? Merker man mye til den høyere oppløsningen på Mate 20 til vanlig? Skal jo godt gjøres å se pikslene på P20, men jeg irriterer meg faktisk over dem.

Lenke til kommentar

Hvordan vil du si skjermen på Mate 20 er i forhold til P20pro som har full HD? Merker man mye til den høyere oppløsningen på Mate 20 til vanlig? Skal jo godt gjøres å se pikslene på P20, men jeg irriterer meg faktisk over dem.

 

Har ikke eid P20pro selv så kan ikke si så mye om den, men jeg brukte alltid Maten på 2340x1080 (fhd+) oppløsningen siden jeg knapt så forskjell på FHD og WQHD. Min mening er at det er gimmick hele greia, men kjekt å ha muligheten sikkert for de som pixelpeeper daglig. Tok heller fordelen med at FHD sparer litt strøm :) 

 

Options are for HD+ (1560 x 720), FHD+ (2340 x 1080) or WQHD+ (3120 x 1440). 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...