Gå til innhold

Billig ring-kontantkort til Filippinene


Maxma

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har familie i Filippinene og de bor der det ikke er så godt mobildata men teledekningen er god.

Jeg lurer på hva som er det billigste ring-kontantkort til Filippinene. Har i flere år nå brukt sånne telekort greier på fasttelefon, men nå som vi ikke har fasttelefon og at telekorta blir bare mer og mer vanskeligere å finne.

Har fått anbefalinger om MyCall, men vet ikke helt.

Er der andre løsninger som å skaffe seg et filippinsk SIM kort og bruke det her i Norge for ringing til Filippinene?

Om noen av dere har erfaringer eller er litt eksperter i dette, vil jeg gjerne ha tips. Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Hei.

Jeg har familie i Filippinene og de bor der det ikke er så godt mobildata men teledekningen er god.

Jeg lurer på hva som er det billigste ring-kontantkort til Filippinene. Har i flere år nå brukt sånne telekort greier på fasttelefon, men nå som vi ikke har fasttelefon og at telekorta blir bare mer og mer vanskeligere å finne.

Har fått anbefalinger om MyCall, men vet ikke helt.

Er der andre løsninger som å skaffe seg et filippinsk SIM kort og bruke det her i Norge for ringing til Filippinene?

Om noen av dere har erfaringer eller er litt eksperter i dette, vil jeg gjerne ha tips. Takk :)

Happybytes tar kr. 1,40 pr. minutt til Filippinene, men de har ikke kontantkort. Må du ha kontantkort er nok MyCall det beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...