Gå til innhold

[Løst] Hjelp jeg skal ha Android. Mi 8 lite vs A2


Anbefalte innlegg

Hei. Min iphone 6 trenger sårt å bli byttet ut og jeg har bestemt meg for å gå tilbake til Android (sist android telefon var HTC Magic).

 

Står mellom disse 2:

 

https://www.prisjakt.no/product.php?p=4878244

 

eller

 

https://www.prisjakt.no/product.php?p=4972623

 

For meg virker det som det står mellom Android one mot ganske så mye. Er det noen som har en av disse og kan si noe om hvordan den er i bruk over tid? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

De er omtrent identiske. Mi8 Lite har større batteri, større lagring og større skjerm. Men Lite versjonene har ofte dårlig kamera. Så det spørs på deg hvor viktig kameraet er.

Lenke til kommentar

For meg betyr det null og nix. Hva foretrekker du?

 

Vet ikke, har ikke hatt en Android telefon på år og dag så hva dette betyr for meg vet jeg rett og slett ikke. Har hørt mye snakk om Android One og de er "ettertraktet" da de får oppdateringer lengre. Kan hende jeg tar feil der da. Men slik jeg ser det så er Android One det eneste "fordelen" den ene telefonen har. 

 

Ville ikke kjøpt noen av dem da de ikke støtter VoLTE. Tale over 3G begynner å forsvinne så da blir eneste alternativ 2G med en slik telefon.

 

Når forsvinner Tale over 3G? Enig at dette er noe å tenke på men forsvinner dette virkelig i nærmeste fremtid? 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Vet ikke, har ikke hatt en Android telefon på år og dag så hva dette betyr for meg vet jeg rett og slett ikke. Har hørt mye snakk om Android One og de er "ettertraktet" da de får oppdateringer lengre. Kan hende jeg tar feil der da. Men slik jeg ser det så er Android One det eneste "fordelen" den ene telefonen har. 

 

 

Når forsvinner Tale over 3G? Enig at dette er noe å tenke på men forsvinner dette virkelig i nærmeste fremtid? 

Det har stått om dette i media den siste tiden og man har allerede begynt å fase ut 3G på landsbygda, mener jeg å huske at jeg leste. Forøvrig finnes tråder her inne om temaet. Tror det er meningen at 3G skal fjernes innen ett par år.

Lenke til kommentar

Litt frykt for å få for lite for pengene. Ikke hvert år jeg kjøper mobil og jeg vil at den skal vare litt :p 

 

Men etter at jeg snublet over Oppo K1 så tror jeg at jeg kommer til å vente på den. Så og si samme pris og mye bedre skjerm og finger sensor på rett side av mobilen (husk jeg kommer fra Apple ) .

 

Fant Oppo K1 på amazon men usikker på hvor "smart" det er å handle der. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Forstår jeg det rett i at telefonene har VOLTE men at de ikke er et sammerbeid mellom noen norske oppratører og Xaomi ? 

 

Har nylig oppdaget Oppo K1 og etter å ha sett en del på den så frister den plutselig mye mer enn de 2 andre, men kommer denne telefonen til salg i Norge? 

Ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...