Gå til innhold

Vil noen leie ut negativ-skanneren sin?


Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne ha skannet inn filmnegativene fra barndommen min som ligger i en bærepose på loftet hos søstern min etter at foreldrene våre skilte seg og ikke ville ha det. Jeg tenkte jeg skulle bruke juleferien på å gå gjennom og skanne det som har mest verdi for meg, men siden dette er en engangsjobb så tenkte jeg kanskje noen var villige til å leie ut en god skanner istedet for at jeg kjøper en som jeg ikke kommer til å bruke igjen?

 

Jeg bor i Oslo sentrum og har bil. Er villig til å bruke ca 500,- for leie av en uke.

 

mvh Silje

[email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

jeg har akkurat kjøpt meg en scanner for samme formål som deg. Jeg vet ikke hvor mange filmruller du har, men det er en ganske tidkrevende jobb. Det er mulig teknikken min blir bedre etterhvert men så langt har jeg brukt 3 timer per rull. Så jeg er usikker på hvor mye du får gjort på en uke. Men kanskje jobben går raskere med bedre utstyr enn jeg har.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...