Gå til innhold

Jæ ska, børst'heile: Verdans-vevan!


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurte på, om noen vil: Bli med, meg. For og, lage: "N*-appen." Den kan, gjerne: Hete, noe annet.

 

Det er, appen for: Han som ikke, liker reklame. Den skal, åpne en: "*" øverst, i CSS-filen. Da skal man, kunne ha: En, eneste CSS-fil. For alle sider, som: Blir lest.

 

Finnes det, fra: Før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hæ.

 

Så... Basically en extension som lar deg laste inn egen CSS? Hva har det med reklame å gjøre? Hvordan er det en app? Hva skal det brukes til?

 

1/10 prøv igjen.

 

display:none;

 

Hæ.

 

Så... Basically en extension som lar deg laste inn egen CSS? Hva har det med reklame å gjøre? Hvordan er det en app? Hva skal det brukes til?

 

1/10 prøv igjen.

 

 

Det er, ikke: Så dumt, serru. Det skal, være en: Stil-velger. For, alle: Nett-sider, på en gang. Det skal, være med: Oppdaterte stil-skins, som fjerner reklame. På, de fleste: Store domener.

 

 

Endret av Omnia vincit amor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1523

Skjønner. Og hva kan den gjøre som Adblock ikke allerede kan, og bedre attpåtil ettersom den blokkerer annonser i bl.a videoer? Ellers så er det vel mulig å endre user agent stylesheets om man virkelig vil fikle med det den veien.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hæ.

 

Så... Basically en extension som lar deg laste inn egen CSS? Hva har det med reklame å gjøre? Hvordan er det en app? Hva skal det brukes til?

 

1/10 prøv igjen.

 

 

Det følger med, reklamefritt: Standard-design. Som skal kunne, omfatte de aller: Fleste nettsider, glatt.

 

Skjønner. Og hva kan den gjøre som Adblock ikke allerede kan, og bedre attpåtil ettersom den blokkerer annonser i bl.a videoer? Ellers så er det vel mulig å endre user agent stylesheets om man virkelig vil fikle med det den veien.

 

Jeg har sakt, det: Før! Det er for, den som bare ikke: Kan fordra reklame, på noen måte. Dermed også, alt: Nett-design. Ett bra, alternativ til: Adblock. Men hva, hvis at: Adblock skal ta seg, betalt til slutt? Da, kommer: Open source, med en storm skulle jeg tro. Og hvorfor, skulle ikke dette: Prosjektet, være: Open, source?

 

Bare plis ikke, kom og si at: Det skulle, vært uten css. Det, er jo: Direkte, feil! Fordi at <style/>, var i HTML først.

 

Jeg skulle tro, at prosjektet vekker oppsikt hos: Eldre, data-amatører.

Endret av N*
Lenke til kommentar

mitt beste tips til deg som skal lage app:

Les deg opp på setningsoppbygning og tegnsetting!

Jeg tror nok dette er vranglært fra fødselen av og kan ses på som en skrivefeil man ikke kan lastes for. Enten det eller så gjør han det med vilje for å få publisitet. Han er jo tilsyneltande en "fri" og tenkende sjel/kunstner. 

 

Men ja, hvor han har lært en slik skrivemåte er meg en gåte. Vertfall ikke på skolen.

 

  • men
  • jeg
  • er
  • sikkert
  • ikke
  • perfekt
  • jeg
  • heller...
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1523

Vertfall ikke på skolen.

 

 

I hvert fall*

 

Og nå var det heller ikke hjemmesiden hans eller kunnskapene hans eller skrivemåten hans vi diskuterte, men noe helt annet, så det går an å holde seg til temaet fremfor å lire av seg sånt.

 

TS: Poenget mitt ovenfor var at CSS alene neppe hjelper til å gjøre noe reklamefritt, ettersom CSS f.eks ikke kan fjerne reklame i videoer, ikke kan påvirke innhold i iframes og ikke stanser innlastingen av innholdet selv om den gjemmer det bort. Det er derfor etablerte løsninger er bedre. Men bevares, vil du prøve deg så er det bare å gjøre deg kjent med f.eks extensions i Google Chrome og lage en løsning som injecter en CSS-fil på alle sider du besøker (noe sånt finnes sikkert allerede også). Så er det bare å skrive selektorer til du føler du er fornøyd.

Endret av Slettet+1523
Lenke til kommentar

display:none;

 

 

Det er, ikke: Så dumt, serru. Det skal, være en: Stil-velger. For, alle: Nett-sider, på en gang. Det skal, være med: Oppdaterte stil-skins, som fjerner reklame. På, de fleste: Store domener.

Kan ikke en heller forsøke å lage en app som fjerner unødvendige komma og kolon’er? Hva synes du om noe slikt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...