Gå til innhold

Kontaktannonse; PC-spill


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er nyinnflyttet i Oslo, og kjenner ikke så mange her enda, og kunne tenkt meg å blitt kjent med litt nye folk. Jeg spiller en del data på fritiden og lurte på om det er noen som vil spille litt med meg over Discord? Er mann 30 og har samboer, så har ikke så mye tid til spilling, men prøver å få skvist inn litt et par dager i uken i snitt.

 

Send meg en PM om det høres interessant ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg er nyinnflyttet i Oslo, og kjenner ikke så mange her enda, og kunne tenkt meg å blitt kjent med litt nye folk. Jeg spiller en del data på fritiden og lurte på om det er noen som vil spille litt med meg over Discord? Er mann 30 og har samboer, så har ikke så mye tid til spilling, men prøver å få skvist inn litt et par dager i uken i snitt.

 

Send meg en PM om det høres interessant ut!

Hei!

 

Er det noen spesielle spill du spiller per dags dato :) ?

Lenke til kommentar

 

Hei!

 

Jeg er nyinnflyttet i Oslo, og kjenner ikke så mange her enda, og kunne tenkt meg å blitt kjent med litt nye folk. Jeg spiller en del data på fritiden og lurte på om det er noen som vil spille litt med meg over Discord? Er mann 30 og har samboer, så har ikke så mye tid til spilling, men prøver å få skvist inn litt et par dager i uken i snitt.

 

Send meg en PM om det høres interessant ut!

Hei!

 

Er det noen spesielle spill du spiller per dags dato :) ?

 

Hei!

 

Akkurat nå spiller en del Rocket League, og har fått litt interessen opp for R6:Siege i det siste, er også glad i strategispill ala Civ6.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vi er en liten vennegjeng i slutten av 20-åra på utkikk etter flere å spille med.

Det foregår som regel på kveldene og helgene med tanke på jobb, barn og samboer/kone/kjæreste whatever.

 

Smite
Rocket League
ARMA 3
Town of Salem
er noen av spillene vi spiller.

Vi bruker TS3 til kommunikasjon men har en Discord på si for andre formål.

Dropp innom dersom du er interessert: https://discord.gg/Jy8YKwn

 

EDIT: Discord lenken

Endret av 0x7C5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...