Gå til innhold

Tesla - kaféen


bshagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venter fortsatt spent på levering av min :)

 

Ble en Rød Multi Coat Performance med hvite seter, autopilot og 20" Stiletto vinterhjul med Nokian R3 piggfritt.

 

 

Kan anbefale Maxpider sine gulvmatter: https://www.ebay.com/itm/Fits-Tesla-Model-3-Floor-Liners-by-MAXpider-Front-Rear-Black-/112917594705

 

Har også kjøpt led pærer, skjermbeskytter og hvit vinyl til midtkonsoll på https://www.abstractocean.com/

 

Grattis! Mye likt som meg, bare jeg gikk for hvit utvendig også :)

 

Personlig avventer jeg til Tesla tilbyr matter selv, har hatt de på de andre bilene mine og er godt fornøyd. 

Lenke til kommentar

Grattis! Husk å kjøp hjulkit til felgene så du slipper å kjøre rundt med de fæle kapslene/felgene når det ikke er nødvendig(aka alltid)

Takk! Blir min første Tesla det her :)

 

Tenker du på slike hetter til hjulboltene? For ja, jeg skal gjøre det, de kapslene skal taes av med en gang jeg kommer hjem :D

 

EDIT: Btw, jeg hørte med selgeren ang. prisreduksjonen. Han sa de hadde forespurt om dette de også, men fått beskjed om dette kun gjelder for USA. Så det var ikke planlagt noen ytterligere reduksjon i Norge. Men hvem veit, plutselig så ombestemmer jo Tesla seg  :rofl:

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Ville priser. Kjøp heller fra Gytis Autek til under halv pris.

GYTIS er jo tilnærmet verdiløse da.

 

Betaler heller litt ekstra for å slippe snø og vann på stoffteppet i bilen.

 

Maxpider passer som støpt og ser mye bedre ut.

Koster man på seg en såpass ny og fin bil, så har man råd til å investere litt i matter som tar vare på den innvendig.

 

Endret av KriZZ
Lenke til kommentar

Takk! Blir min første Tesla det her :)

 

Tenker du på slike hetter til hjulboltene? For ja, jeg skal gjøre det, de kapslene skal taes av med en gang jeg kommer hjem :D

 

EDIT: Btw, jeg hørte med selgeren ang. prisreduksjonen. Han sa de hadde forespurt om dette de også, men fått beskjed om dette kun gjelder for USA. Så det var ikke planlagt noen ytterligere reduksjon i Norge. Men hvem veit, plutselig så ombestemmer jo Tesla seg  :rofl:

 

Ja stemmer + sånn center cap eller hva det heter. Ser mye bedre ut! Har en kollega som handlet fra ebay, ok kvalitet :) 

 

Ja, man vet aldri med tesla. Ting endrer seg stadig : )

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mars kommer til å bli en laaaaaang måned  :rofl:

 

Hehe tell me about it! Har ikke fått dato enda, men har blitt fortalt sent februar men sannsynligvis tidlig Mars. Reiser dog til Tyskland i Morgen i 10 dager, så er jeg hjemme ett par dager og så går turen videre til Sør-korea. Så, jeg rekker nok ikke å hente den før midt i Mars engang  :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...