Gå til innhold

Nettavisen: Kjære deg som kjører Tesla


Luske_Ludvig

Anbefalte innlegg

Syntes denne er litt interessant da...

 

 

Det har vært som å oppdage en ny side ved det norske folk, for å si det med Per Sandberg. Og jeg kan fortsette med gode sammenlikningene: jeg har fått føle på plagen som Stein Erik Hagen stadig gir uttrykk for. Misunnelsen. Hva var det Hagen sa før forrige stortingsvalg? At rike mennesker blir behandlet som en pariakaste her til lands. Sånn er det med oss Tesla-eiere, også.

Sier vell egentlig mer om hva skribenten tenker om seg selv, enn hva folk flest tenker... Personlig driter jeg i om det er en Tesla eller en Leaf som fiser forbi i kollektivfeltet, jeg legger nøyaktig like mye ære i å blokkere dem fra å snike seg inn i andre enden uansett. Men hvilken missunelse er det egentlig han snakker om? Jeg ser daglig som regel minst 1-2 jaguarer, gjerne noen svære tyske biler til langt mer enn en Tesla, er ikke skjelden man ser en og annen Porsche eller Ferrari her heller, så hvorfor tror han disse med enda dyrere biler, samt drivstoff og bomringutgifter misunner han i den billigere elbilen sin?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...