Gå til innhold

Defiance- Spillertråden.


Anbefalte innlegg

Jeg fant ingen tråder om Defiance så jeg lager denne, jeg så tv-serien i går, og kjøpte spillet på steam, selv om det har lav karakter. selv synes jeg spillet er gøy, har ca 20 timer i det, og det er morro, det kunne vært mere gear, men gønnerne blir jo bare bedre og bedre så hvem bryr seg. gir spillet en karakter på 9/10. noen som har tips om hvor man får bra kjøretøy? jeg har lyst på monstertruck ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dukker av og til opp vehicles som Special hos diverse Vendors, viss ikkje er det ein eigen Vehicle Vendor ganske langt nede (men før du kjem til San Fransisco) på kartet. Du kan dra dit kva tid som helst for å sjekke utvalet, men eg er rimeleg sikker på at akkurat den vendoren ikkje har specials. Du kan likevel få kjøpt Hannibal (liten ATV), Growler (litt større ATV) og ein Duna something something Roller (seriøst biloppgradering frå ATV) der.

 

Om du vil ha ein Dodge må du anten vente på ein special (sånn eg fekk min), eller fullføre Pedal to the Metal-pursuits. Trur ikkje du eigentleg kan få ein monstertruck, då. Du får køyre Cerberus (solid terrengbil med turret) i missions, men ikkje fritt. Så vidt eg veit.

 

Karakteren min heiter forresten Silana og er på EU-serveren. Ego 400-og noko.

 

Til alle andre: Ville kanskje venta til Defiance var patcha litt meir med eit kjøp, men om du liker universet og synest ein blanding av tredjepersons Borderlands og eit relativt up-to-date MMO med prising etter Guild Wars-modellen høyrest greit ut, køyr på. Har det veldig greit der sjølv. Kampane er faktisk realtime og baserte på evna di til å sikte også vidare, i staden for hotkeys og global cooldown. Rart det har skjedd så stille. :p

Lenke til kommentar

jeg liker at man låser opp sidemissions med å gjøre hovedmissions. åsså liker jeg at det ikke er lvler , bare forskjellige nivåer på intelligens og skills. hva synes du om selve tv serien? når kommer engentlig episode 2? om en måned? kansje det kommer monstertrucker senere, håper jeg :D

 

PS i dag ble det patchet igjen, nå fungerer steam overlay. og masse bugs fiksa.

Endret av minimum payne
Lenke til kommentar
Om du vil ha ein Dodge må du anten vente på ein special (sånn eg fekk min), eller fullføre Pedal to the Metal-pursuits. Trur ikkje du eigentleg kan få ein monstertruck, då. Du får køyre Cerberus (solid terrengbil med turret) i missions, men ikkje fritt. Så vidt eg veit.
Det er en hemmelig Vendor ved Crystal Pond (eller hva den nå heter) som selger en oransje Dodge til femten tusen scrip. Cerberus er det flere av i PvP. :)

 

Hvor langt er folk kommet? Jeg har nesten bare tatt main mission, har 200 EGO rating(power rating)

 

Smekk meg på, kaller meg Damatri

Har EGO rating på litt over 650 langs. Har vært for opptatt med Injustice og Marvel Heroes til å få spilt noe særlig. ;) Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Skulle gjerne kjøpt dette, men har veldig lyst til og prøve spillet før jeg kjøper, har hatt så mye problemer med fps p.g.a FX-8150'en min og orker ikke enda ett subpar performance spill som er patetisk optimisert.

 

Noen som kunne lånt meg en account og latt meg teste hvordan ting fungerer før jeg kjøper det :/

Endret av Maniox
Lenke til kommentar

hei maniox, jeg har ett rent amd oppsett -fx cpu og 7850 skjermkort og ingen fps problemer så du kan trygt kjøpe dette, tipper det bruker flerkjærner bra.

 

i spillet heter jeg Weaksoup. vi får lage ett guild som heter norgesspillere?

 

og til dere som vil sjekke ut serien:

 

http://www.syfy.co.uk/defiance

Endret av minimum payne
Lenke til kommentar

Det er vel bare å ta en kjapp test her: http://www.systemrequirementslab.com/cyri

 

Har for øvrig sett piloten til tv-serien, men ærlig talt syntes jeg den var ganske ræva. Starten var bra, men "tilfeldigvis" var akkurat den delen vist tidligere som et preview på et kvarter. Etter den biten gikk det raskt nedover, og jeg slet med å klare å se hele greia. Men nå skal det sies at mange serier trenger litt tid på seg for å komme skikkelig i gang, og jeg var ikke spesielt begeistret for piloten til Firefly engang. Skal nok ta noen episoder til før jeg bestemmer meg. :)

Lenke til kommentar

Er helt på kanten når det gjelder å kjøpe dette, det eneste som plager meg er at dårlig AI er noe som har blitt nevnt i alle anmeldelser jeg har lest/sett så langt.

Er problemet såpass stort, eller er dette noe som blir bedre jo "høyere" du kommer?

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar

Aldri stol på de der systemrequirementslab, de regner bare med maks fps man kan oppnå og ikke stabilt.

 

Skulle fortsatt gjerne prøvd spillet og gunplayet da, suger at de ikke har trial... lurer på hvorfor :p

 

Er også veldig veldig på kanten som deg Konkulf, er mer usikker på gunplayet og animasjoner etc, AI'en bekymrer meg ikke så mye fordi jeg er mest intressert i PvP

Endret av Maniox
Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet er AIen i starten gjort ganske ræva med vilje, for å gjøre det lettere for nye spillere å sette seg inn i spillet senere. Det blir en del bedre etterhvert, men det er nok ikke den aller mest avanserte AIen vi har med å gjøre her. Men hva så? Jeg liker spillet og synes det er morsomt å spille. :)

 

Når det gjelder trial ser jeg ikke helt poenget. Det er ikke noe abonnentsavgift, og klienten koster ikke stort.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet er AIen i starten gjort ganske ræva med vilje, for å gjøre det lettere for nye spillere å sette seg inn i spillet senere. Det blir en del bedre etterhvert, men det er nok ikke den aller mest avanserte AIen vi har med å gjøre her. Men hva så? Jeg liker spillet og synes det er morsomt å spille. :)

 

Når det gjelder trial ser jeg ikke helt poenget. Det er ikke noe abonnentsavgift, og klienten koster ikke stort.

Har svært begrenset budsjett på spill :/

Lenke til kommentar

jeg har spilt masse idag og har sånn sett fått verdi for penga, dette er ett sånn spill der du samler bedre og bedre våpen med mods, og jeg bare må få meg bedre og bedre gear, så sånn sett tror jeg jeg spiller lenge fremover, og hvis jeg har forstått dette spillet rett så vil de fortsette og satse på det iallefall i ett år, så jeg ser ikke problemet.

 

men jeg har lyst på ny bil, hvor er denne hemmelige vendoren som selger dodge?`hvilken sjø? kartet viser ingen sjø med navn så da må jeg vel bare dra og titte etter en??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...