Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En nydelig 24 diskusjon, sett bare noen få episoder og synes konseptet virker ok. Men grunnen til at aldri kommer til å se 24 er noe jeg så i tv2 reklame fra sesong 5(tror jeg).

 

Nervagass har blitt sluppet ut og Jack vil redde dagen. Han er ivrig og bestemt.

 

En eller annen person sier til Jack:

"But the room is filled with nervegas!"

 

Jack svarer tilbake:

"I'll hold my breath."

 

Asso hva faen er det for noe da? Må være noe av det mest usaklige utsagnet jeg noen gang har hørt og i det øyeblikket så mista jeg den resterende respekten for 24 jeg hadde.

Lenke til kommentar
Lost sesong 1 og 2 er på tilbud hos Playx.no. Jeg slår til med begge boksene. ;)

8128917[/snapback]

 

Hadde ingen av dem fra før du heller nei? ;)

Selv har jeg liksom gått og "ruget" på dem og bare ventet på at prisen skulle gå nedover. Nå slo jeg til på Sesong 2-tilbudet. Har ikke bestilt sesong 1 enda, men det blir nok snart.

Lenke til kommentar
Lost sesong 1 og 2 er på tilbud hos Playx.no. Jeg slår til med begge boksene. ;)

Hadde ingen av dem fra før du heller nei? ;)

Selv har jeg liksom gått og "ruget" på dem og bare ventet på at prisen skulle gå nedover. Nå slo jeg til på Sesong 2-tilbudet. Har ikke bestilt sesong 1 enda, men det blir nok snart.

Stemmer, og det som er ekstra fint er, at jeg aldri har sett på Lost før. :p

Ser at det ikke er mange bokser igjen, så i kveld blir det bestillings! :)

Lenke til kommentar

Serier som jeg følger med på for tiden er.

-Stargate SG-1

-Stargate Atlantis

-Heroes

-Battlestar Galactica

-Lost

-Scrubs

-Las Vegas

-Bones

-My name is Earl

-Shark

-CSI

Det er sikkert noen flere, men kommer ikke på flere i farten.

Har sett mye annet og. Dexter, Star Trek, osv.

Er ganske glad i Sci-Fi, så Stargate står høyt i kurs hos meg.

Stemmer det at sesong 10 av SG-1 er den siste?

Bestilte meg nettop Farscape på dvd, fikk sesong 1 i posten på fredag som var.

Blir vel kansje til at jeg bestiller meg alle sesongene av Stargate og.

Prison break venter jeg jo på.

Likte aldri 24 noe særlig. Vet ikke hvorfor. Kansje det er den hersens klokka som kommer opp hele tiden.

Lenke til kommentar

når det gjelder las vegas, noen som har en forklaring på hvorfor det tar så lang tid før den kommer på dvd med norsk tekst? er vel ferdig med sesong 3 på tv nå? (evt straks ferdig) og likevel kommer ikke sesong 2 før i mai? til sammenligning så har OC kommet ut med sesong 3 med norsk tekst allerede. denne ble avsluttet på tv3 for 1 måned siden eller noe sånt...

Lenke til kommentar
En nydelig 24 diskusjon, sett bare noen få episoder og synes konseptet virker ok. Men grunnen til at aldri kommer til å se 24 er noe jeg så i tv2 reklame fra sesong 5(tror jeg).

 

Nervagass har blitt sluppet ut og Jack vil redde dagen. Han er ivrig og bestemt.

 

En eller annen person sier til Jack:

"But the room is filled with nervegas!"

 

Jack svarer tilbake:

"I'll hold my breath."

 

Asso hva faen er det for noe da? Må være noe av det mest usaklige utsagnet jeg noen gang har hørt og i det øyeblikket så mista jeg den resterende respekten for 24 jeg hadde.

8082313[/snapback]

Mange serier blir ufattelig mye bedre om du driter i alle detaljer og om du slutter å tenke "Kunne dette hendt i virkeligheten" :tease:

Lenke til kommentar
  • ilpostino endret tittelen til Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...