Gå til innhold

Tror jeg har installert virus, trenger hjelp


Anbefalte innlegg

Har installert et virus tror jeg og er ikke sikker på om jeg har fjernet det eller ikke. Avira sier at den har stoppet noen prossesser og funnet fire ''ting''. Nå har jeg scannet pc-en med Superantispyware, Malwarebytes og combofix. I skrivende øyeblikk scanner jeg også pc-en med Avira.

 

Hvordan vet jeg at pc-en er clean igjen, og hva burde jeg gjøre videre? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har installert et virus tror jeg og er ikke sikker på om jeg har fjernet det eller ikke. Avira sier at den har stoppet noen prossesser og funnet fire ''ting''. Nå har jeg scannet pc-en med Superantispyware, Malwarebytes og combofix. I skrivende øyeblikk scanner jeg også pc-en med Avira.

 

Hvordan vet jeg at pc-en er clean igjen, og hva burde jeg gjøre videre? :)

 

 

Det du også her kan gjøre er å diskderagmentere pcen din(her får du faktisk også sjekket om pcn din er blitt clean, for å sjekke hva den finner der. Og av hva som er inne i pcen din av foskjellige innbruddstyver.

Så ville jeg valgt a bruke AEG eller AVAST. Disse stoler jeg 100% på.

Spesielt AVAST.

 

Og til de betalende beskytterene ville jeg tatt tak i Northn. Det er det desidert beste virusprogrammet.

Lenke til kommentar

Har installert et virus tror jeg og er ikke sikker på om jeg har fjernet det eller ikke. Avira sier at den har stoppet noen prossesser og funnet fire ''ting''. Nå har jeg scannet pc-en med Superantispyware, Malwarebytes og combofix. I skrivende øyeblikk scanner jeg også pc-en med Avira.

 

Hvordan vet jeg at pc-en er clean igjen, og hva burde jeg gjøre videre? :)

 

Hai,

 

for å finne ut om malware-infeksjonen er borte, post alle loggene fra alle scan du har gjennomført.

Også en Fullscan med Malwarebytes Anti Malware.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...