Gå til innhold

Brothers in Arms vender tilbake (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har håpet på at det skulle komme en ny tittel i denne serien. Men jeg har inntrykk av at dette blir et mer tullete FPS spill enn det litt mere seriøse, taktiske krigspillet serien har vært tidligere. Vi får nå se senere når det dukker opp game-play snutter.

 

Det ser også ut til at det ikke har noe med den tidligere historien å gjøre.

Endret av Araghorn
Lenke til kommentar

Dette blir bare for dumt. Hva er det med utviklere å ødelegge en godt etablert serie? Kunne jo gått helt bort i fra BiA-navnet.

 

Enig her, veldi merkelig att de bruker Brothers in Arms navnet, som har ett godt rykte, til å lage ett helt annet spill. Burde heller satse på en helt nye serie hvis de vil skifte stil

Lenke til kommentar

Jeg har slutta å bry meg, hjertet mitt ble knust når R6 og Ghost Recon serien ble ødlagt, jeg ble pissed når MOH serien ble ødlagt, jeg var noe iritert når COD serien ble ødlagt, nå har jeg bare gitt opp, jeg har mistet lysten på livet.

 

+1000

 

Kunne ikke vært mer enig med deg. :cry:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

hjertet mitt ble knust når R6 og Ghost Recon serien ble ødlagt

 

Mitt også. At de kunne gå fra slik realisme, til ren arcade er for meg helt ufattelig. Rainbow Six er nok favorittserien min innenfor spill, og er rimelig frustrert over hvilken vei den serien tok etter at Ubisoft fikk roret.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...