Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

OBD2-leser - anbefalinger og erfaringer


Anbefalte innlegg

Har nokon erfaringar med OBD2-lesarar for avlesing av feilkodar med blåtann-tilkopling til telefon som fungerer bra?

 

Prøvte meg på spontankjøp av ei greie til 100 kr, og den fungerte akkurat som forventa til den prisen, dvs. Ingen instruksjonar e.l., og ingen kontakt med telefonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt flere billige ELM327-adaptere (kina-kopi) som har fungert helt topp. Men jeg vet feil-raten på de er ganske høy. Nå har jeg en Carly-adapter som er spesifikk for BMW. Leser ut generiske koder pluss merkespesifikke koder samt at den kan brukes til programmering av ECU. Denne finnes også til VAG.

 

Har du gammel bil (ca. 2000 og eldre) er det mange adaptere som ikke fungerer på visse biler selv om det er OBD2-port.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

Er det slik at 3 av 5 identiske einingar i ei pakke frå Kina fungerer skikkeleg, eller kan du tilrå noko som fungerer?

 

Evt. Tilrådingar på app til telefonen? Reknar med ein får app/info om app med dei litt dyrare produkta, men på hundrekronersdingsen lå ELM327-lesaren i konvolutten, og berre det.

 

Vil ha ein lesar som fungerer med det meste av vanlege bilar her til lands. Bilen er frå 2006, og eg sjekka at lesaren skiulle støtta protokollen til Ford, så trur det er tvilsomt at det er bilen som er problemet.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en "Vgate iCar2 ELM327 OBD2 Bluetooth Adapter" fra AliExpress til 80 kroner og bruker Carista (relativt dyrt, men verdt prisen etter min mening). Koblet til på første forsøk med Android blåtann og har hatt stor nytte av denne. Alt fra å lese ut feilkoder til å endre innstillinger på bilen.

 

Men med alt som koster under 100 kroner av china-ware så vil jeg ikke bli overrasket om enkelte enheter ikke fungerer ved ankomst.

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt flere "ELM327" (fake) fra ebay, ingen har fungert. Den ene fikk jeg kontakt med, men det eneste jeg klarte å lese ut var batterispenningen. De andre fikk jeg ikke kontakt med i det hele tatt.

 

Kjøpte en litt bedre sak, fra Auten, den funket fint. Finner ikke modellen i farten, men omtrent som denne: https://cdon.no/husholdningsapparater/viecar-obd2-scanner-p42059798

Lenke til kommentar

Er det store restriksjonar i Torque Lite vs Pro?

 

Kinabrikka lyser når den står i OBD2-porten og ser ut til å få kontakt med telefonen, men ikkje med ECU. Tester med ein annan bil når eg før høvet, men bestiller nok eit par nye frå Kina og krysser fingrane i mellomtida.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Har prøvt med nokre fleire Kinabrikker (Vgate) utan vidare resultat. Trur det er like greit å kjøpa 1 ordentleg lesar enn å sitta med haugevis som ikkje funkar før ein treff (som fort kostar like mykje).

 

Men markedet flyt over av så mange kinabrikker at det er vanskeleg å orientera seg mtp. Kva som er verdt å kjøpa. Skruvat og Bildeler.no har begge lesarar til bruk med telefon i prisleie 650-1000 kr. Nokon som har erfaring med dei? Eventuelt andre stader ein får kjøpt «ekte vare»?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

https://www.bildiagnosebutikken.no/foxwell-nt644-alle-systemer-58-bilmerker.html

Klinte til og kjøpte meg en sånn en. Ble møkkalei billige piratprogrammer og kabel med interface som aldri fungerer. 

Bruker den ikke så ofte egentlig til den prisen, men kan spare inn de pengene i løpet av 3-4 år. 

 

https://www.bildiagnosebutikken.no/icarsoft-bluetooth-multiscan-tool-i620-obd2-torque-android.html

De her er og helt greie. Passer kanskje bedre om du bruker det 1-4 ganger i året. 

Endret av Opelduude
Lenke til kommentar

Kjøpte ein Mobilscan-lesar frå THansen (same modell som Skruvat fører). Ser ut til å fungera fint. Minus er proprietær løysing (kan berre brukast med deira eigen app) og litt dårleg omsetjing frå dansk til norsk i appen. Data om hastighet etc. Oppdaterer seg litt treigt (1 gang per sekund?).

 

I motsetnad til Opelduude sin dings til 5-6000 kr leser den naturlegvis berre motorfeilkoder, og ikkje feilkoder frå andre system, t.d. ABS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...