Gå til innhold

Dead Island på rett kjøl (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til de som kaller Dead Island for søppel: Ja historien er ikke dyp eller noe spesielt bra, men det verste er at det var ingen skuffelse fordi spillet leverer på så mange andre nivåer!

 

Så fort jeg hadde puttet inn spillet, sett intro videoen med en dag på fylla, og den vellagde hovedmenyen på spillet designmessig. Var jeg klar for å starte spillet, Det hele starter med at du velger mellom 4 forskjellige hovedkarakterer med alle forskjellige egenskaper, etter du har valgt starter introen på spillet og du våkner opp på hotellrommet. Du får etterhvert beskjed om hvor du skal gå. Etter og ha blitt overfalt av en zombie, så våkner du opp i en liten strandhytte hvor det er andre overlevende, du ble altså reddet! ifra der er du ganske fri til og vandre rundt. (skal ikke gå så mye mer i dybden heretter!) Grafikken er passende temaet spillet omfatter og det er mye pent og se!

 

Blodeffektene i spillet er kansje noe av det beste jeg har sett! Spillet gir deg 2 muligheter kontroll messig: "Analog" og "Digital". kort sagt: "Digital" er den enkle varianten som vi alle er vant med, mens "Analog" har blitt sammenlignet med Fight Night, Hvor du selv velger fra hvilken vinkel og side du skal kutte eller slå fienden og du styrer hele slaget selv! Dette er veldig tilfredstillende og bra laget. Selve spillet skinner etter min mening kansje mest på denne delen: mekanikken , det er den mest realistiske skade skildringen jeg har sett i ett spill siden "Soldier Of Fortune 2".

 

Spillet gir deg flere ulike valg som feks. Sideoppdrag(en haug, dog noe repeterende og enkle) Du får kjøre biler, reparere, oppgradere våpen, og levle opp og utdele poeng i forskjellige nyttige kategorier som utholdenhet når det gjelder løping.

 

Det er til dags dato det beste Zombie spillet etter min mening! og jeg er et zombie fan, Elsker spill og filmer som inneholder overlevelse, jeg har spilt left 4 dead og er veldig opphengt i nazi zombie!

 

Om du er en person som bruker mye tid på og utforske spillene dine, så har du mye i vente i dead island. Jeg har spilt det i ca 27 timer nå , har gjort noe rundt 35 sideoppdrag og kommet meg 60 % inn i hovedhistorien.

 

Over til ting som har blitt sagt med bugs osv. Ja det er noen, men jeg har omtrent ikke merket dem. Har vært borti den med å kaste våpen inn i en fiende også blir de borte, men alt jeg gjorde var og restarte konsollen, så var de tilbake igjen, kansje jeg var heldig , ikke vet jeg!, jeg har også vært borti den buggen med Jin hvor du mister våpen ved, men jeg vet hvorfor, hvis du har max inventory og du henter noe nytt fra henne så mister du det du henter! ellers har spillet gått knirkefritt for meg! Jeg har spillet på Xbox 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...