Gå til innhold

Den lille Mot i Brøstet tråden


Anbefalte innlegg

Enn om TV2 hadde byttet ut den første episoden hver dag (for de sender jo 2 karl og co-episoder daglig tror jeg) med en mot i brøstet-episode i stedet? Det hadde vært så kult. Egentlig så synes jeg at tv2 burde vært flinkere til å sende episoder fra mot i brøstet, hos martin og karl den tredje generelt. De pusher jo bare karl og co nå.

Jeg her helt enig med deg der!

 

Nattskiftet var VIRKELIG morsomme! De andre du nevnte syntes jeg ikke er noe tess.

Men, virkelig! Nattskiftet er nok mye bedre enn karl lll når jeg tenker meg om! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Jeg her helt enig med deg der!

 

Nattskiftet var VIRKELIG morsomme! De andre du nevnte syntes jeg ikke er noe tess.

Men, virkelig! Nattskiftet er nok mye bedre enn karl lll når jeg tenker meg om! :p

Likte du ikke ikke ali reza? hva med hva skjeeera eller haha:) synd tv 2 kanselerte nattskiftet sist høst la med andre programmer, vil se mer av nattskiftet! Husker fortsatt når olav prøvde å gjennopplive kiddi casio med å koble bil batteri til brystet hans hahahaha

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Jeg her helt enig med deg der!

 

Nattskiftet var VIRKELIG morsomme! De andre du nevnte syntes jeg ikke er noe tess.

Men, virkelig! Nattskiftet er nok mye bedre enn karl lll når jeg tenker meg om! :p

 

Nattskiftet var morsomt. Men problemet der er at det ikke finnes nok episoder til å fylle sendeskjemaet, hvis det skal sendes hver ettermiddag. Det tror jeg kanskje ikke at det gjør av Karl den tredje heller. Men Mot i Brøstet finnes det derimot mange nok episoder av, så det burde ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Nattskiftet var morsomt. Men problemet der er at det ikke finnes nok episoder til å fylle sendeskjemaet, hvis det skal sendes hver ettermiddag. Det tror jeg kanskje ikke at det gjør av Karl den tredje heller. Men Mot i Brøstet finnes det derimot mange nok episoder av, så det burde ikke være noe problem.

Nattskiftet finnes enkelt tilgjengelig på dvd også så det er ikke noe problem, lurer forresten på hvorfor dem lagde så mange episodes av mot i brøstet mens nå når en ny komi serien kommer har den bare 12 episoder og thats it?

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Likte du ikke ikke ali reza? hva med hva skjeeera eller haha:) synd tv 2 kanselerte nattskiftet sist høst la med andre programmer, vil se mer av nattskiftet! Husker fortsatt når olav prøvde å gjennopplive kiddi casio med å koble bil batteri til brystet hans hahahaha

Nei, litt sånn pakkis greier, men jeg husker at jeg så på det og det var underholdende, men ikke noe mere enn det.

 

 

Nattskiftet var morsomt. Men problemet der er at det ikke finnes nok episoder til å fylle sendeskjemaet, hvis det skal sendes hver ettermiddag. Det tror jeg kanskje ikke at det gjør av Karl den tredje heller. Men Mot i Brøstet finnes det derimot mange nok episoder av, så det burde ikke være noe problem.

Det finnes jo haugevis av episoder med mot i brøstet. De burde sannelig sende det mer! :D Syntes at de burde begynne å sende mot i brøstet, Carl & co, hos martin, osv ofte! :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Nei, litt sånn pakkis greier, men jeg husker at jeg så på det og det var underholdende, men ikke noe mere enn det.

 

Det finnes jo haugevis av episoder med mot i brøstet. De burde sannelig sende det mer! :D Syntes at de burde begynne å sende mot i brøstet, Carl & co, hos martin, osv ofte! :D

Pakkis greia er jo det som gjør det så genialt, elsker slike jalla jalla serier:) har du sett filmen jalla jall?

Lenke til kommentar

Nja, kanskje du har rett i dette. Men det var likevel en bra serie som har blitt produsert i de nyere tider. Jeg mener at komiseriene før var bedre enn de som produseres nå dessverre.

 

Enig. Cheers, Fawlty Towers, Seinfeld, Alle Elsker Raymond, Kongen av Queens, Friends, Mot i Brøstet og Karl & Co knuser dagens komiserier. Eneste jeg liker nå er vel Big Bang Theory, men selv det har tapt seg de siste sesongene.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Enig. Cheers, Fawlty Towers, Seinfeld, Alle Elsker Raymond, Kongen av Queens, Friends, Mot i Brøstet og Karl & Co knuser dagens komiserier. Eneste jeg liker nå er vel Big Bang Theory, men selv det har tapt seg de siste sesongene.

Alle elsker raymond er jo bare tragisk, alle de seriene du nevner er serier med latter i bakgrunnen, skal vi nevne skikkelige komiserier burde vi nevne serier som scrubs og malcolm i midten. Dem 2 er kjempe gode og tvinger ikke publikum til å le hele tiden...

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Pakkis greia er jo det som gjør det så genialt, elsker slike jalla jalla serier:) har du sett filmen jalla jall?

Ja, mulig det, men likevell så syntes jeg at Carl & Co er bedre samt mot i brøstet osv. Kasim Bæder likte jeg! :p

 

 

Enig. Cheers, Fawlty Towers, Seinfeld, Alle Elsker Raymond, Kongen av Queens, Friends, Mot i Brøstet og Karl & Co knuser dagens komiserier. Eneste jeg liker nå er vel Big Bang Theory, men selv det har tapt seg de siste sesongene.

Liker ikke disse engelske noe særlig godt. Den eneste som er engelsk som jeg har likt er Malcom i Midten. Ellers så er det nok dødt :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Bruker-292501

Ja, mulig det, men likevell så syntes jeg at Carl & Co er bedre samt mot i brøstet osv. Kasim Bæder likte jeg! :p

 

Liker ikke disse engelske noe særlig godt. Den eneste som er engelsk som jeg har likt er Malcom i Midten. Ellers så er det nok dødt :p

De seriene er ikke engelske men amerikansk, eneste som er engelsk er fawlty towers og dem er klassikere

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Bra at den kommer en ny sessong av den syntes jeg! :) Kommer jo en sessong til høsten, og da har jeg jo noe jeg kan glede meg til også da ;)

Ikke før til høsten? det er jo 2 år siden sesong 1 startet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Nattskiftet finnes enkelt tilgjengelig på dvd også så det er ikke noe problem, lurer forresten på hvorfor dem lagde så mange episodes av mot i brøstet mens nå når en ny komi serien kommer har den bare 12 episoder og thats it?

Tuller du nå.......grunnen til at dem lagde så mange MiB episoder var for at det var veldig populært i sin tid.

 

Scrubs er ikke min stil og bare jeg hører melodien til BBT får jeg fnatt (men dette er jo strengt talt off topic)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Tuller du nå.......grunnen til at dem lagde så mange MiB episoder var for at det var veldig populært i sin tid.

 

Scrubs er ikke min stil og bare jeg hører melodien til BBT får jeg fnatt (men dette er jo strengt talt off topic)

Nattskiftet var veldig populært når det kom ut også men det fikk ingen ny sesong, og når du sier scrubs ikke er din stil mener du vell at komi serier uten latter i bakgrunnen (skikkelige komiserier) ikke er din greie?

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...