Gå til innhold

Atom ulykke i Russland. Hvorfor blir vi ikke informert av myndighetene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Siste nytt. Russlands monitorerings stasjoner stopper å gi ut data.

 

Har du sjekket hva de Norske målestasjonene sier, eller skal vi bare evakuere landet basert på søppelinnslag fra amerikansk tv-stasjon?

 

https://radnett.dsa.no/

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

Har du sjekket hva de Norske målestasjonene sier, eller skal vi bare evakuere landet basert på søppelinnslag fra amerikansk tv-stasjon?

 

https://radnett.dsa.no/

Søppelinnslaget sier ikke noe om målinger i Norge. Men hvis du ser på VINDEN så er den nord-vestlig. Ikke Østlig. Hvis du ikke kan skille bart og snørr kanskje du burde ta barten.

Endret av Oddvardm
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Søppelinnslaget sier ikke noe om målinger i Norge. Men hvis du ser på VINDEN så er den nord-vestlig. Ikke Østlig. Hvis du ikke kan skille bart og snørr kanskje du burde ta barten.

Hvorfor skal man skille bart fra snørr? Unger har jo ikke bart.

 

Må nok skuffe deg enda en gang.

Nå kan du snyte deg.

4915006918d76393837691718caa21eb.png

 

https://www.windy.com/?68.895,18.501,4

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

Hvorfor skal man skille bart fra snørr? Unger har jo ikke bart.

 

Må nok skuffe deg enda en gang.

Nå kan du snyte deg.

4915006918d76393837691718caa21eb.png

 

https://www.windy.com/?68.895,18.501,4

Unger har ikke bart sier du. Det var jo opplysende. Når du sender meg en link til en side som sier at min vindretning er feil svarer du ikke på spørsmålet. Her er en link som motsier hva din side forteller. Hvis du skal bruke meterologi for å divergere fra emnet burde du undersæke hva du refererer til.

https://map.worldweatheronline.com/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Unger har ikke bart sier du. Det var jo opplysende. Når du sender meg en link til en side som sier at min vindretning er feil svarer du ikke på spørsmålet. Her er en link som motsier hva din side forteller. Hvis du skal bruke meterologi for å divergere fra emnet burde du undersæke hva du refererer til.

https://map.worldweatheronline.com/

Sendte deg en link som vinden akkurat nå. Hva kan være mer nøyaktig enn det?

Lenke til kommentar

Sendte deg en link som vinden akkurat nå. Hva kan være mer nøyaktig enn det?

Radiaktive elementer vil bli fraktet med vinden og det som er viktig er vinden de første dagene. Det vindbildet som du så i mitt 'søppel innlegg' er etter min mening korrekte. At Russiske målestasjoner ikke lenger kringkaster målingene sine korrelerer med det bildet innlegget beskriver. Du virker våken og oppegående. Du er like mye et offer for hvordan nyheter blir filtrert i sammfunnet vårt som jeg er. Det jeg prøver å gjøre er å opplyse folk. Ikke drive propaganda for noe som helst.

Endret av Oddvardm
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Radiaktive elementer vil bli fraktet med vinden og det som er viktig er vinden de første dagene. Det vindbildet som du så i mitt 'søppel innlegg' er etter min mening korrekte. At Russiske målestasjoner ikke lenger kringkaster målingene sine korrelerer med det bildet innlegget beskriver. Du virker våken og oppegående. Du er like mye et offer for hvordan nyheter blir filtrert i sammfunnet vårt som jeg er. Det jeg prøver å gjøre er å opplyse folk. Ikke drive propaganda for noe som helst.

Skrev ikke at ditt innlegg var søppel. Det blir vanskelig å diskutere, når du trekker ut det du synes og setter sammen for eget forgodtbefinnende.

 

For øvrig registrerer ikke noen norske målestasjoner noe unormalt og vindretningen er nord-øst, altså vekk fra Norge.

Men om dette er alarmerende for deg, så er det ingenting jeg kan gjøre med det. Du trekker vel dine egne slutninger uansett hva fakta sier.

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

Skrev ikke at ditt innlegg var søppel. Det blir vanskelig å diskutere, når du trekker ut det du synes og setter sammen for eget forgodtbefinnende.

 

For øvrig registrerer ikke noen norske målestasjoner noe unormalt og vindretningen er nord-øst, altså vekk fra Norge.

Beklager hvis jeg har misforstått din intensjon med henvisning til 'søppel innslag' i ditt innleg fra idag kl 09:04. Jeg vil igjen hevde hva jeg sa i mitt tidligere innlegg at kjernekraft og kjernevåpen er et eksistensiellt emne og ikke egner seg i en politisk eller annen ideologisk diskusjon. Den MÅ være fakta basert. Diskutere fakta, javel, men henvisning til 'søppel innlegg' kan man forstå vil påvirke diskusjonen inn i en led som ikke fører noensteds.

Endret av Oddvardm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Beklager hvis jeg har misforstått din intensjon med henvisning til 'søppel innslag' i ditt innleg fra idag kl 09:04. Jeg vil igjen hevde hva jeg sa i mitt tidligere innlegg at kjernekraft og kjernevåpen er et eksistensiellt emne og ikke egner seg i en politisk eller annen ideologisk diskusjon. Den MÅ være fakta basert. Diskutere fakta, javel, men henvisning til 'søppel innlegg' kan man forstå vil påvirke diskusjonen inn i en led som ikke fører noensteds.

Så slutt å la deg farve av media som har en agenda, en hensikt OG som skal skremme, for redde seere er mer penger i kassa. Det er lenge siden media sluttet å formidle fakta.

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

Så slutt å la deg farve av media som har en agenda, en hensikt OG som skal skremme, for redde seere er mer penger i kassa. Det er lenge siden media sluttet å formidle fakta.

Dette er jeg enig i. Derfor må vi skaffe oss informasjon selv. Jeg er ikke noe fan av MSNBC, men det de sier er etter hva jeg kan se rimelig korrekt. Jeg etterlyser informasjon på norsk riksdekkende media. Strålevern målinger på norsk jord er vel og bra, men hvor er opplysningene om målestasjonene i Russland? Ingen steder og hva forteller det deg? Nyhetene er ikke av interesse for mediene her på bruket. Hvem påvirker mediene tror du? Statstøtte? Penger til å betale lønn kanskje. Ikke bit hånda som gir deg mat er det noen smarte folk som har sagt. Hva det enn er så sier noe meg at dette er et spill for galleriet. Når skal vi våkne opp?

Endret av Oddvardm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...