Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å nå har jeg den perfekte følelsen.

 

Du har vært på skitur i over 5 timer. Du kommer tilbake på hytta, sliten og møkkete. Så du dusjer, tar på deg nye ullsokker, ny bokser og ny morgenkåpe. Så legger du deg i sofaen med en sjokoladeplate, lit varm kakao, et stort pledd og en bra film. Så får du noen til å tenne opp i peisen

Det hadde vært kos :wee:

Lenke til kommentar

Denne tråden kommer til å vokse fort =D

 

Ting som gjør meg glad:

 

At bestekompisen min fra Australia kommer for å besøke meg til lørdag

Når jeg har klart å ta avstand fra Cola i en uke, da smaker det sYkt godt o_O

God musikk, gode filmer, gode serier

Når det er DTS-soundtrack på filmer

At det ikke er 30C i skyggen, det blir nemlig et rent lite helvette å svette som en gris på postruta

Når det en sjelden gang hender at folk ikke skal ha reklame og post, da er det bare til å kjøre rett forbi

Når jeg får kjøre Ford Transit Connect på jobben =]

At jeg får nye solbriller snart, inkl styrke. Jeg kan endelig begynne å se ordentlig når det er solskinn ute.

Når folk ser på meg som et datageni =D

Å vite at mamma har sylta 2kasser med jordbær til syltetøy og skal sylte enda 2 imorgen. Ikke mye som slår den altså, skal tross alt leve på det syltetøyet frem til neste sesong.

 

Tror jeg lever et godt liv

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...