Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal ikke mye til for å glede meg, i grunnen.

 

Jeg blir glad når det er noe godt til middag

Jeg blir glad når jeg får en pakke i posten (selv om det er noe jeg har betalt for selv)

God musikk gjør meg glad

Jeg blir glad når jeg får litt tid for meg selv. (Jeg er et typisk Ja-menneske, som aldri sier nei til noen hvis jeg ikke har noe bedre å gjøre)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

De minuttene rett før man sovner gjør meg glad. Deilig følelse! Er få ting som overgår det. Ellers er god musikk, filmer, bilder og fysisk aktivitet også gladgjørende.

Lenke til kommentar
Etter at "Ting som irriterer så grenseløst" en tilsynelatende evigvarende telletråd der man spyr edder og galle ut over folk som snufser på  bussen og folk som trommer med penn på lesesalen for å nevne noe, burde jo en tråd med et litt koseligere budskap også ha livets rett. Derfor synes jeg vi burde ha en tråd for ting som gjør en glad, det kan være små episoder man opplever eller bare ting generelt.

 

Jeg fant en hentelapp til Komplett i posten min, det gjør meg glad :love: I tillegg hadde jeg bare koselige og hyggelige kunder på jobben i hele dag, og det er alltid så deilig.

 

...hva med dere :D?

 

(Hvis du er sur fordi denne tråden bare handler om hyggelige ting, og ikke tillater sutring, tilbake til whinetråden med deg nå)

8937883[/snapback]

 

Hah! Har lenge tenkt å lage akkurat lik tråd :D

 

 

- Å bade om sommeren.

Lenke til kommentar

I dag morres våknet jeg til fuglekvidder. Det gjorde meg glad. Så drakk jeg en halv liter melk. Det gjorde meg glad. Etter det tok jeg et vellfortjent dobesøk. Det gjorde meg glad.

 

Resten av dagen har jeg ikke gjort annet enn å sitte i solen og lest tegneserier. Nå er jeg glad. :)

 

Denne tråden gjorde meg også glad. :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hva som gjør meg glad:

 

- Når man er ferdig å trene og har dusjet. Digg følelse.

- Se en god film

- Når man ikke har noen ting "hengende over seg". Fri fra skole og jobb, ingen regninger og bare kunne sløve uten å vite hvilken dag det er omtrent. Å kunne våkne klokken fire en dag, uten at det gjør noe - fordi man ikke skal noe viktig. Fantastisk!

- Følelsen av nye sokker og boksere.

8938415[/snapback]

Wow, er helt enig i alle de tingene. Spesielt det med treningen, dødsens deilig når man er ferdig med det og kan stappe nedpå med rosiner og bananer med god samvittighet.

 

Jeg elsker virkelig å dra ut tidlig på sykkeltur når det ikke er noen andre der og bade helt mutters alene i skogen. Herrrlig!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...