Gå til innhold

OPPLÆRING - Hvordan man legger inn video, bilder, linker osv.


Anbefalte innlegg

For å legge inn bilde:

 

 

Man må kopiere URL adressen til bildet som man vil vise, så må man klikke på denne her som er markert på bildet. Så limer man inn URL adressen og klikk ok. :wee: :wee:

msg-382108-0-70377200-1528409056.png

 

 

 

For å lage markert ord til en linke:

 

 

For å lage et ord som et link, da må man markere det orde man skal ha som en link. Å trykk på den til venstre innen for røde markeringen på bildet jeg har markert. Da må du lime inn URL adressen, og trykker ok. Hvis du skal bryte en linke, da markerer du linken du skal bryte, da skal den til høyre komme til synet. :wee:

post-382108-0-97418400-1527418121.png

 

 

 

De fleste vet hvordan man legger inn en video. Men jeg forklarer for det om:

 

 

Man markerer hele URL adressen til videoen, og lim inn.

F.eks

https*://www.youtube.com/watch?v=lVJTSKH1ZtU&lc=z23bvvjgqmmiwre5j04t1aokgthtzilrnkewsk45rnnlbk0h00410

Ikke bruk stjernen som jeg gjorde.  :wee:

 

Da vil resultatet bli dette:

 

 

 

 

For å lage spoiler boks:

[spoiler*]--din tekst--

 

Ikke bruk stjernen som jeg gjorde.  :wee:

Da vil resultatet bli dette:

 

 

Hvordan har du det? :)

 

 

Endret av TheDarkSeeds - SCM
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Nå er det en ny oppdatering, for å legge et bilde inn, fungerer på samme måte som å legge en YT video inn, men via  mobilen har litt trøbbel med dette. Det fungerte fint i starten etter oppdateringen, men nå vil det ikke. Men man kan legge ut sine egne bilder da ved å trykke på "Klikk for å velge filer" (altså dette er via mobilen) slik bildet viser.

 

IMG_20191221_154835.png

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...