Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen av mannfolka i følge tilbudte seg å betale, vet ikke om det var mannen eller kameraten.. Men bussen måtte stoppe et 6 minutter eller så, samt stå lenge ved busstoppen først der dama "prøvde å betale"   endelig kunne dama få betalt den biletten...

 

Det er forståelig at de måtte hjem da de hadde småbarn, men hvorfor må det alltid være de som ikke kan betale?  Jeg skjønner det ikke, det burde heller være alkisene som ikke kunne betale.

 

Har man to småunger så er det vel desto mer viktig å ikke handle klær for alle pengene, dvs må ha billett til langtur hjem, eller barna sulter i vente på at en ordentlig Onkel i familien, eller Onkel politi kan hente dem..

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Folk som mener at reality-konsepter som for eksempel Farmen eller Paradise Hotell ALLTID viser hele sannheten. Bare fordi det handler om "ekte" mennesker, isteden for skuespillere..

 

Og actionfilmer eller TV-serier som vissnok er "basert på virkelige hendelser" er visst llike bra og fakta-basert som en ordenrtlg dokumentar...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Styr unna Live pizza i Munchen , beskyldte meg for svindel pga jeg ikke oppga navn på eier av airbnb og så er de så freidig at dem påstår det var pepperoni på pizzaen hvilket ikke var tilfelle (enda det står svart på hvitt på den jævla kvitteringa at det skal være pepperoni på den)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Det evige gnålet om alfahanner vs betahanner. Virker som at en del mennesker, da spesielt enkelte youtubere og folk på ulike forumer/sosiale medier prøver å implementere en nokså usunn svart-hvitt tankegang etter min mening om at har du en personlighet eller gjør x er du automatisk en beta. MEN... følger du mine ekspertråd derimot, ja da blir du en real alfahann som er klar til å dominere hele verden! Mohaha.

 

Hva med å akseptere de styrkene og svakhetene man har og heller fokusere på personlig utvikling, tørre å være seg selv blant andre og gjøre de tingene man har lyst til?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Folk som klikker i vinkel fordi de spiser hund i andre land ,men som samtidig steker seg en kotelett til middag.

JA. Alle normale mennesker synes det er forkastelig at hvilket som helst dyr blir kokt eller brent levende, men for meg virker det som at veldig mange er i mot spising av hund av prinsipp,  uavhengig av hvordan det blir slaktet.

.

Endret av Psykake
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Har man to småunger så er det vel desto mer viktig å ikke handle klær for alle pengene

Kan være vanskelig å la vær når de vokser konstant. Plutselig har de blitt enda større og du må kvitte deg med klær og kjøpe nye, igjen (brukt funker også bra, men å finne de gode plaggene på feks loppemarked koster tid, noe småbarnsfamilier ofte har lite av) 

 

Edit: Tar gjerne en hundebiff jeg, så lenge de er blitt behandlet godt og fått en human død. 

 

Svin derimot er ganske groteskt å spise (spiser det uansett) bare fordi det er så likt menneskekjøtt. Er visst veldig vanlig at brennende menneskekjøtt gjør så folk blir skrubbsultne fordi det lukter pork bbq......... interessant å lese om folk som får vann i munnen av lukten av at noen har kræsjet og nå brenner i bilen sin. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Damen har godt sovehjerte. Hun kan plutselig bare sovne.

Helt greit. Helt til det går utover planene våres. Er så utrolig irriterende.

Vitaminsjekk hos legen viser og at hun ikke mangler vitaminer, og enda mer trist er det.

Hver gang jeg ser profilbildet ditt, vet jeg at setningen starter med "dama" =D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...