Gå til innhold

Her er traileren til Heavy Rain-utviklerens nye spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det her så vel regelrett elendig ut. Sony har vel aldri hatt en så dårlig pressekonferanse som i år. Til og med annonseringen av PS3 gikk jo bedre enn dette.

 

Kan du utdype hva du synes var elendig?

Synes konferansen til Sony var desidert best av de jeg så i år (EA, Microsoft, Ubisoft). Skal ikke si hvordan den var sammenlignet med tidl. pressekonferanser av samme firma da jeg ikke husker godt nok hvordan fjoråret etc. var.

Lenke til kommentar

Det her så vel regelrett elendig ut. Sony har vel aldri hatt en så dårlig pressekonferanse som i år. Til og med annonseringen av PS3 gikk jo bedre enn dette.

 

Vel e3 er kun brød og sirkus så myser man litt med øynene så er de fleste konferansene ganske tynne og fulle av hype. Nå bryr jeg meg mest om Zelda og Bethesda nyheter også da :)

Den dagen Valve stiller med egen pressekonferanse til e3 så skal jeg sitte oppe hele natta igjen!! ;) (HL3?)

Lenke til kommentar

 

Det her så vel regelrett elendig ut. Sony har vel aldri hatt en så dårlig pressekonferanse som i år. Til og med annonseringen av PS3 gikk jo bedre enn dette.

Kan du utdype hva du synes var elendig?

Synes konferansen til Sony var desidert best av de jeg så i år (EA, Microsoft, Ubisoft). Skal ikke si hvordan den var sammenlignet med tidl. pressekonferanser av samme firma da jeg ikke husker godt nok hvordan fjoråret etc. var.

 

 

Inntrykket jeg får av traileren er dårlig. Grei grafikk, men ikke noe som får håret til å reise seg akkurat. Stemmeskuespillet fremstår jo helt banalt dårlig, og animasjonene er stive. Det er dealbreaker i et spill som kun handler om historie. Husker fortsatt Heavy Rain med skrekk og gru, der flere av karakterene åpenbart var franskmenn som prøvde sitt hardeste for å fremstå som amerikanere. Ikke bra.

 

Utover det er det jo et David Cage-spill, og med unntak av Fahrenheit (Indigo Prophecy for noen) har ikke han og gjengen hans i Quantic Dream laget et eneste godt spill, og Fahrenheit var bare bra i første halvdel. Forresten ser det jo ut som det er fire-fem fail states her, men forhåpentligvis fortsetter jo spillet selv om denne karakteren dør. I så måte har Quantic Dream mye å lære fra gjengen som laget Until Dawn, som laget et bedre Quantic Dream-spill enn det Quantic Dream noen gang har gjort.

 

Det eneste positive jeg har hørt er at David Cage ikke skriver hele spillet selv denne gangen, og det kan utelukkende være en god ting. Kanskje unngår vi store hull i plottet denne gangen.

 

Resten av pressekonferansen var bare... Dårlig. Ingen som sa noe som helst nesten. Føler ikke jeg står igjen og vet hvilken retning Sony tar Playstation i, mens Microsoft på sin side var veldig tydelig. Ingen av konsollprodusentene hadde noen spill som interesserte meg i større grad, men Bethesda kom greit ut av det, mest pågrunn av at de annonserte en remaster av et snart fem år gammelt spill.

 

God of War er det eneste som ser halvveis interessant ut, men kun pågrunn av at de har fjernet alt som egentlig er GoW fra GoW. Er det åpen verden kan det kanskje bli et greit spill ut av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...