Gå til innhold

iTunes problemer


RandiA

Anbefalte innlegg

Fant ingen egen tråd for iTunes. Har nettopp satt opp ny PC, la inn iTunes som jeg har brukt i mange år på den gamle stasjonære. (Mye lydbøker og musikk, iPhone og iPad - 568GB). Skal prøve å rydde litt der i lydbøker og musikk, men når jeg begynner med noe så bare låser iTunes seg, henger. Og jeg venter en god stund, så må jeg bare slå den av i oppgavebehandling. (Vet den iTunes filen er stor, men jeg hadde alt det på gammel PC også) . Får også spørsmål om id for Apple-store og at "tiden har gått ut), jeg skal ikke kjøpe noe der, har også prøvd å sette inn min Apple-id der, uten at det har hjulpet på "låse-spørsmålet" - ser mange av lydbøkene mine har lagt seg inn som musikk-albumer, og det kan jeg lett fikse ved å gjøre om info til "lydbok", men den låser seg bare - får heller ikke merket flere av disse albumene for å gjøre om info - noen som har tips - det er den siste versjonen av iTunes og jeg har nå Windows 10 (på den gamle hadde jeg Windows 7 Ultimate, og aldri noe problemer med slik "henging"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Nytt problem oppstått:har prøvd i flere timer og får det ikke til: min iPhone 6s kommer ikke opp som enhet i min iTunes lengre. Det er noen måneder siden den har vært koblet til, og både den og iTunes har nok fått en oppdatering siden sist.Jeg har slått av og på og "kjør som administrator" og diverse. (Det har vært mitt Fotoredigeringsprogram ACDseePro som har åpnet seg for iPhone, men jeg har tatt bort den forbindelsen nå.) Når jeg går på hvilket program som skal åpne seg for iPhone, så står ikke iTunes oppført der, og det er ikke mulighet til å "scrolle" til det heller. Jeg har valgt "Ikke gjør noe" der - for det er ikke andre valg som passer

post-92574-0-77201500-1499720052_thumb.jpg

 

Takknemlig for gode råd. (Har ikke prøvd å avinstallere enheten, da regner jeg med det kan skje mye rart)

 

Jeg har Windows 10

PS. Prøvde iPad også, den kom heller ikke opp i iTunes. (Men enhetene vises i utforsker)

 

Jeg installerte noe drivere, så kom den opp - men det vises ikke det som er på den - lurer på om jeg må bruke gjenopprette da - men da fikk jeg beskjed om "Slå av Finn iPhone i Cloud", og det finner jeg ikke i innstillinger, for jeg bruker ikke det.

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...