Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, greit nok. Kan vel ikke kalle det for repetitivt, men det var allikevel ikke så spennende. Det føltes veldig monotont, og jeg er ikke noen stor fan av å putte inn rytmisk og annen musikalsk finurlighet i håp om at det alene skal være nok til å styrke en sang, som jeg føler er et stort fokus i hele den sjangeren. Ikke er det noe nytt heller.

 

3/10

 

Why? - The Sad Assassin

Variert og spennende musikk. Vil ikke si det er et indieband som skiller seg ut i mengden, men den sangen var litt kul og flyter fint på en måte. Pulserer eller noe sånt. Selv om det kanskje er litt slitsomt etterhvert.

 

7/10

 

Endret av Kakofoni
Lenke til kommentar
Sonic Youth - 100%

En av verdens kuleste sanger, spør du meg :w00t:

10/10

 

 

 

 

Ikke helt min greie, men behagelig å høre på og får liksom ikke lyst å slå den av :p

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av Kruuger
Lenke til kommentar

Road to perdition

 

Først og fremst langdryg som nesten må forventes av filmmusikk. Harmonikken gjør den litt spennende og det er veldig stemningsfullt og den passer nok veldig bra i filmmessig kontekst, men ikke når jeg setter meg ned og hører på den.

 

5/10

 

Une very stylish fille

 

Ja, en smule treig og ja, den såkalte "loungen" er digg. Veldig herlig sound og den bygger seg opp bra, og selv om det jo er langdrygt så brukes variasjoner og detaljer som gjør det litt mer spennende.

 

7/10

 

Se filmen hos Youtube

 

Morsomt å hive inn litt klassisk her, hoho

Endret av Kakofoni
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...