Gå til innhold

Del din erfaring med ulike laptop merker


DuckPuck

Anbefalte innlegg

Jeg vil åpne en tråd hvor folk kan legge ut sine erfaringer og meninger om ulike Laptop merker. Relevant informasjon ville være blant annet byggkvalitet, kjøling, pris, levedyktighet, osv. Hvilke merker er best på å lage ultra books / gaming laptops og annet? Hvilken laptop har du vert mest fornøyd med? Eller minst fornøyd med? Osv... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mine 3 erfaringer de siste 10 årene er med Clevo fra Multicom, Lenovo og Dell:

Mine inntrykk:

1.Clevo (Multicom og Iwill selger disse i Norge): Gode spillbærbare som gir mye for pengene, stilrent og nøytralt design, noe kjedelig vil sikkert andre mene. Eneste irritasjonsmoment er at de ofte støyer litt mer enn tilsvarende modeller under belastning. Noe treg kundeservice, i hvert fall hos Multicom, men det ordner seg alltid til slutt.

2.Dell: Generelt god byggekvalitet, særegent design, gode på service, noe høy pris, har mulighet til å oppdatere BIOS fra .exe-fil, dette har faktisk kommet godt med flere ganger!

3.Lenovo: God byggekvalitet, mye for pengene, men har litt blanda erfaring med både kvalitet og holdbarhet på skjermene, dog har alle Lenovomodeller jeg har vært borti ligget i nedre prisklasse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...