Gå til innhold

PC eller Mac?


Anbefalte innlegg

Moderatormelding

På tide å avslutte PC vs Mac diskusjonen, som selvsagt måtte komme i en tråd der man spør om pc eller mac.
Likevel, kom gjerne med konkrete forslag til pcer eller mac for trådstarter, men vi trenger ikke side opp og side ned med hvorfor mac er så mye bedre enn pc, og motsatt.
Vi har forskjellige meninger, og det er jo greit, men denne tråden er ikke for den større diskusjonen der.
Alle poster under denne meldingen som ikke er "on topic" med konkrete forslag til pcer/mac vil bli slettet, og de som poster slikt kan vente seg advarsler og poengøkning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for mange svar, her ble det mye lesing gitt! En del jeg ikke forstår noe av siden jeg ikke er så flink med data, men det meste glir inn. ;) 

Myhken: Neida, jeg er ikke opptatt av hva som er hypet og er ikke for å være med i "gjengen" at jeg vurderte en Mac, tenkte heller da på levetiden og det faktum at "alle" skryter sånn av dem! :) Men leser jo her i tråden og har lest andre steder at en Windows PC på mange måter også kan være bedre. Takk for forslagene, skal se på dem, samme gjelder dere andre som også kom med forslag. :)

Også var der en som tvilte på at jeg skriver for fort til at PC'en klarer å registrere det - jeg syns det virker sånn iallefall, for det er så merkelig at PC'en begynner å henge seg opp og blir treg etter jeg har skrevet en stund og slutter å registrere ordene og klikker totalt om jeg fortsetter å skrive når den blir treg. Jeg er flink til å bruke anti-virus programmet til å rense maskinen + jeg bruker Ccleaner, men jeg har aldri "renska" PC'en, altså sletta alt og lagt inn på nytt. 

 

Og nei PC'en skal ikke spilles på. Kunne funnet på å spilt Sims på den (noe som forøvrig hadde vært vanvittig praktisk NÅR jeg tenker meg om, men tviler på man finner en PC i min prisklasse som kan kjøre alt på høy kvalitet på Sims, så dette bruker jeg stasjonæren til, hehe). :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...