Gå til innhold

leter etter vifteløs bærbarmaskin til spilling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ett tips til moderatorer er å holde unna diskusjoner og deres egne meninger i framtiden, hvis dere vil så kan dere heller delta i diskusjoner med normal konto men ikke som moderator. dette er fordi folk har en tendens til å diskutere med sine meninger basert på svar fra moderatorer og dermed skaper unødvendig trolling, og dårlig diskusjonskvalitet.

 

moderator kan stenge denne tråden, fordi jeg har fått pekepinn på hva jeg skal lete etter, ellers takk for alle svar uansett.

Endret av Anonimofied
Lenke til kommentar

jeg vil tipse moderatorer om å holde unna diskusjoner og deres egne meninger i framtiden, hvis dere vil så kan dere heller delta i diskusjoner med normal konto men ikke som moderator. dette er fordi folk har en tendens til å svarer med sine meninger basert på svar fra moderatorer og dermed skaper unødvendig trolling, og dårlig diskusjonskvalitet.

 

moderator kan stenge denne tråden, fordi jeg har fått pekepinn på hva jeg skal lete etter, ellers takk for alle svar uansett.

 

Vil bare si dette offentlig. Vi moderatorer har ingen annen konto, det ville jo vært en brudd mot våre egne retningslinjer. Vi deltar på lik linje som alle andre i diskusjoner her på forumet, slik har det alltid vært og slik vil det alltid være.

Ikke stenger vi tråder uten videre her på forumet heller. Diskusjonen i denne tråden har da gått ryddig for seg, eventuelle misforståelser skyldes litt dårlig info i første post. Spill og vifteløs er ikke to ord som går hånd i hånd nå om dagen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...