Gå til innhold

[Løst] xbox one verdivurdering


Kj3tll

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Jeg skal selge min xbox one 500gb, siden jeg kjøpte slim utgaven i høst ;)

hiver også inn en ubrukt hvit slim kontroller.

 

Konsollen er fra høsten 2014 og var nylig på service sist måned. Er ikke brukt etter service- så skal være i tipp-topp stand. Diskdrevet er byttet ut siden det var defekt.

 

Hvor mye kan jeg selge den for? er 1300 en gunstig pris? ~ 900 for konsollen og 400 for ny ubrukt kontroll 

 

(hvis du er interessert er det jo bare å sende en pm)

 

 

- Kjetil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje litt dumt å selge den nye kontrolleren med? Om jeg forstod riktig har du kjøpt XBOX One S? Kontrolleren til den er litt annerledes fra de gamle i det de nye har støtte for Bluetooth. Det gjør at man kan bruke dem med PC (som har Bluetooth) uten den ekstra dongle'en man har måttet kjøpe utenom til nå.

Lenke til kommentar

Solgte min 500 gb xbox one for en måned siden, ønsket mer men den ble prutet ned til 1000 kr. Pent brukt med kvittering, eske og alt innhold som fulgte med. Ville beholdt den ekstra kontrolleren hvis jeg var deg da det er kjekt å ha en i reserve da mange opplever at spakene på xbox one controllerne får "stick drift" syndrom etter et par år med mye bruk

Lenke til kommentar

Kanskje litt dumt å selge den nye kontrolleren med? Om jeg forstod riktig har du kjøpt XBOX One S? Kontrolleren til den er litt annerledes fra de gamle i det de nye har støtte for Bluetooth. Det gjør at man kan bruke dem med PC (som har Bluetooth) uten den ekstra dongle'en man har måttet kjøpe utenom til nå.

 

Det viste jeg ikke xP nice. Men har en wireless mottaker allerede til pc'n. Har elite controlleren vettdu :)  Jeg skal tenke på det, hvis jeg selger konsollen til gamestop.. hiver jeg med min gamle kontroller- som lider av joystick "syndromet".. 

 

 

Solgte min 500 gb xbox one for en måned siden, ønsket mer men den ble prutet ned til 1000 kr. Pent brukt med kvittering, eske og alt innhold som fulgte med. Ville beholdt den ekstra kontrolleren hvis jeg var deg da det er kjekt å ha en i reserve da mange opplever at spakene på xbox one controllerne får "stick drift" syndrom etter et par år med mye bruk

riktig.. riktig. da er det jo det.. har jo elite kontrolleren hehe.. har selv byttet ut kontrollen på garantien et par ganger for mye (A) 

- men ingenting slår x360 kontrolleren.. den har gått i gulvet ihvertfall 4 dusin antall ganger :p 

 

 

 

 

 

___________

 

Takker for svar folkens :) Closer posten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...