Gå til innhold

Omtale av Halo 3 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Nå har jeg spilt et godt stykke på enspiller delen av Halo3, og det var rimelig moro det. Men jeg skjønner rett og slett ikke gude-statusen dette spillet har. MUlig jeg er kresen, eller liker mer "realistiske" skytespill men for meg var dette spillet ikke noe mer en et middelmådig FPS, i likhet med f.eks Bioshock. Definitivt ikke noe dårlig spill, men ikke overdådig bra heller. Grafikken var vel heller ikke noe å rope hurra for, selv om det var over gjennomsnittet..

Lenke til kommentar

Halo spillene er som alt annet de treffer noen mitt i hjerte, og noen håpper ti side slikt at de ikke blir truffet. Det er det samme med mange ting, det er folk som elsker fisk, og det er folk som hater fisk. :)

 

Jeg liker Halo serien og det har jeg alltid gjort. Jeg synes Halo 1 og 2 er begge noen godt gjenomførte spill som jeg har brukt mer tid på enn jeg burde. :blush:

 

Jeg har forhåndsbestilt Halo 3 legendary edition, grunnen tror jeg er fordi jeg er en stor fan av spillet, og jeg synes jeg manglet noe stort i spill hyllen min. :thumbup:

 

Uansett, så likte jeg at spillet fikk 9/10, jeg kommer ikke til å lese anmeldelsen før jeg har spilt ferdig spillet selv ;)

Lenke til kommentar
Det er flere store spillserier som avsluttes ved denne generasjonen, da tenker jeg spesielt på MGS4, som skal bli det siste spillet i den serien hvis jeg husker riktig. Ganske spesielt å tenke på at to av verdens største spillserier nå avsluttes.

9559075[/snapback]

Kan ikke tro at de to seriene er de største. Har du noen dokumentasjon? Final Fantasy er vel mye større, vil jeg anta.

9559189[/snapback]

 

Jeg sa ikke at Halo og MGS er *de* største, jeg sa to av de største. :)

 

Final Fantasy stiller vel i en klasse for seg selv, det har du dog rett i.

Lenke til kommentar
MUlig jeg er kresen, eller liker mer "realistiske" skytespill men for meg var dette spillet ikke noe mer en et middelmådig FPS, i likhet med f.eks Bioshock.

 

Du er nok bare ekstremt kresen ja. Om du ikke syntes Bioshock er mer enn et middelmaadig fps, saa er det nok ikke haap :p

 

Er litt skeptisk til at samme anmelder ga Halo 2 9/10 og Halo 3 10/10.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Likte #1 i sin tid, fikk aldri spilt #2, men nå som jeg har 360 ser jeg ingen grunn til å ikke henge meg på dette.

 

Vil jeg miste mye av historien, og verdien av å spille det, ved å ikke ha spilt 2'ern?

 

Har nok å gjøre om dagene, men jeg rekker kanskje å få #2 i hus og bli ferdig før jeg begynner på #3.

 

Noen anbefalinger?

 

*EDIT: Seg/meg, det er seint. -_-

Endret av LuggagE
Lenke til kommentar

Er ikke ofte Gamer.no lanserer artikler på en søndag. Og på en søndag kveld da. ^^ Men for noe så viktig som en Halo 3-omtale må man jo ofre litt. Skal se om jeg ikke leser igjennom omtalen i morgen en gang. Har desverre solgt min Xbox 360, så blir ikke noe Halo 3 på meg. Prøvde betaen though, og spillet virket bra. Nå har jeg aldri kommet helt inn i fps-kontrollene på konsoll. Så jeg foretrekker fps på pc. Men for all del. Halo 3 ser og høres bra ut. Heldiggriser de som får nyte dette godspillet.

Lenke til kommentar
LuggagE: Se her, nettavisen har en helt ok referat.

9560309[/snapback]

 

Takk, takk.

Skulle tro det var akkurat det jeg lette etter, men det var ganske tynt, og ikke veldig godt skrevet.

 

Ble litt småkvalm av å se alle alle svarene artikkelen hadde fått, generelt skrivekyndighet som 5-åringer. *sigh*

 

Vel, da har jeg hovedhistorien i boks, blir nok Halo 3 på meg, da.

 

Ha en fin natt videre, og jeg får legge til: Godt skrevet artikkel her på Gamer.no, men det skulle jo bare mangle. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...