Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og nå bana de meg helt uten grunn også. Pga, en dør :cry:

 

Reglene er dessverre klare, du bygger ikke oppå andre sine byggverk. Du fekk advarsel, du fekk ny advarsel med kick og enda en advarsel med midter-tidlig ban fra serveren.

 

Du vart banned midter-tidlig slik at du blir unbannet i løp av dagen. Hvor tid det blir har jeg enda ikke bestemt.

 

Mobbeserver :cry:

 

Angående mobbing på serveren har jeg ikke registrert dette, har snakket med moderator og admin der dem ikke har fått det med seg, Jeg har også sjekket log der jeg ikke finner noen form for mobbing. Har du tidspunkt skal jeg sjå etter. Kan godt være jeg ikke har sett det.

 

 

Litt update:

 

Skal snart over til ny wrapper fra MEH, blir en del overføringer av kit-list osv. Men forhåpentligvis blir alt som normalt. Eneste forskjellen blir nye commandoer + ny commando knapp "/"

 

Litt snacks på slutten har jeg det nyeste bilde fra Cartograph:

 

 

 

post-142830-1283334239,253_thumb.png

post-142830-1283334266,3674_thumb.png

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Advarselen vart gitt over Mumble der du var en av 4-5 stykker inni kanalen der to andre Administratorer var tilstede, den vart tydelig gitt og fekk svar fra din side som tydet på du var tilstede på Mumble.

 

Jeg synes det var unødvendig å skrive reason der meldingen vart gitt med svar og misnøyde fra din side på Mumble. Jeg såg igjen du kom innom etter kick for å lage døren på ny. Da døren vart laget igjen etter den tredje gangen. Jeg såg derfor ingen annen mulighet en temp ban til du hadde fått roet deg litt ned.

 

Jeg har ingen formening om å legge ut log fra serveren der mye annen informasjon som vart diskutert den dagen vil da bli offentlig gjort. Dette mener jeg er helt unødvendig når det er snakk om en temp ban.

Lenke til kommentar

Hei!

Har enda ikke testet ut multiplayer, men hvordan er det på en sånn server?

Får man tildelt ei "tomt" eller er det FFA?

 

Hei, det er FFA med mye tomt område rundt på brette, ser du på mapet jeg har lagt ut ser du mye urørt område.

 

Reglene er enkle det Grief (ødelegge andre sine byggverk) er ikke tillatt.

 

Du har en del commandoer ingame som !kit start (Gir deg basic verktøy) treng du planke skrive du !kit planke. Skriv !kits får full overview av hva som er tilgjengelig

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Men det var over mumble mobbingen foregikk :cry: Det er det mange som kan vitne på også

 

Det er synd at slike ting hender. Jeg må beklage at det er umulig å ha overvåking på hva som blir sagt på mumble til enkelt personer der jeg personlig ikke kan være til stede 24/7

 

Jeg skal vertfall følge med, slik ting ikke gjentar seg. Håper du vil ha det trivelig på serveren litt senere i dag når ban din blir unbannet kl 17.00

Lenke til kommentar

Du var med på det TJ :hrm:

 

Vist jeg var med på en slik hending var det ikke meningen, angående hva som blir reknet som mobbing er en diskusjon som ikke passer inn i emnet og bør tas i en egen tråd.

 

Fra Moderator og Admin sin side var det ikke med vilje at du skulle føle deg mobbet. Det må jeg tar ansvar får at slike ting ikke hender igjen, men dessverre er den ikke en enkel oppgave. Håper vertfall du får en bedre stund på Minecraft serveren slik at dette tilfelle kan bli glømt bort i glømmeboken.

Lenke til kommentar

serveren fikk nettopp en liten nede tid pga ett uhell med peis i ett hus, som førte til at huset brant ned. Det vil ikke bli noe rollback på serveren fordi backupprogrammet ikke fungerer optimalt enda, og manuelt backup var utdatert.

 

Admins som er på serveren vil hjelpe til med å bygge opp igjen huset :D

Lenke til kommentar

Jeg(Yala) kan ta på med ansvaret å lage tvillingtårn(WTC?) :)

 

Designønsker?

 

Hei, da har du motatt instruksjoner hvordan det skal sjå ut. Yalaiman har også blitt Moderator med rett til å kicke/ban griefere på servern.

 

Jeg kan prøve meg på Atomkraftverk. (jeg er Oysteinlo)

Er serveren oppe igjen nå?

 

Konge, at noen vil bygge Atomkraftverket, servern er oppe som sagt og ønske deg velkommen inn og starte på prosjektet, du vil bli utdelt moderator stiling når du kjem på servernen med instrukser :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...