Gå til innhold

Guild Wars 2-utvikleren kommenterer utestenging (PC)


Anbefalte innlegg

Det burde finnes en mellomting her. selvsagt er vi anonyme på nett, men det gir ingen noen større rett til å oppføre seg som en drittsekk. Og kanskje folk burde ta mindre til seg. Men fremfor alt burde folk som slenger med leppa og Spyr ut unødvendig drittprat virkelig vike for de som må høre på dritten. Det er i grunn synd og se at internett har ikke godt av denne anonyme trenden nettopp på grunn av slike folk. Så oppfordring til alle dere som virkelig slenger med leppa og er stygge med folk over nett: skriv ditt navn og telefonnummer før du skriker ifra deg for å se om du er like tøff og står for dine ord da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De som bryr seg mest i et spill er sannsyneligvis wackos eller folk med anger issues.

 

Folk som banner i annenhver setning er sannsynligvis uoppdratte tenåringer, med store autoritetsproblemer - det verste som kan skje er at noen skal bestemme over dem. Det blir litt som barn i toårsalderen, de gjør det motsatte av det de får beskjed om, på rein trass. At folk sikkert har gode grunner til å be dem gi seg har ingenting å si, da disse barna med muskler og melkebart tviler sterkt på at andre menneskers tankegods overhodet har noen verdi. Egenrådighet for egenrådighetens skyld er alt som teller og når de lærer seg ordet ytringsfrihet, kan man lese rørende hyllester til ytringsfrihetens pris - et konsept som våre forfedre måtte kjempe for, men som i dag tas for gitt av alle andre enn dem som innbiller seg det er en ideologi som handler om retten til å være drittsekk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kjedelig og feigt hvis setningen i bildet skal være representativt for hva som får spillere utestengt. Hvis folk ikke tåler litt "kontroversielle brukernavn, rasistiske og kvinnefiendtlige ytringer og dårlig oppførsel." er de for svake og ynkelige for livet; internettet er som sådan ikke et blivende sted for dem.tl;dr: Weaklings GTFO.

 

Har ingenting med hva folk skal tåle eller ikke, det handler om å oppføre seg. Du kommer nok aldri over den mentale alderen, men andre har, og setter grenser for hva som er passelig oppførsel i et samfunn der laveste aldersgrensa er 12år. Og tbh så er det du som virker svak og ynkelig, med kommentarer som det der.

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ser endel har blitt stengt ute i noen dager for å bruke ord som, fuck,hell osv.

 

Og det er skummelt altså, veldig skummelt. Sensuren i Usa er blitt ganske så ekstrem over flere år og at det nå sprer seg i den virtuele verden er ikke bra.

 

En har et profanity filter for å slippe å se ord ord en helst ikke vil.

Lenke til kommentar

Ser endel har blitt stengt ute i noen dager for å bruke ord som, fuck,hell osv.Og det er skummelt altså, veldig skummelt. Sensuren i Usa er blitt ganske så ekstrem over flere år og at det nå sprer seg i den virtuele verden er ikke bra.En har et profanity filter for å slippe å se ord ord en helst ikke vil.

 

Må ikke glemme at det er et spill med rating 12år. Er nok der retningslinjene til utgiver ligger. Og at dei strengt tatt ikke har noe valg, når grov spåkbruk blir utøvd. Ein kan jo diskutere om ord som fuck, hell osv er grove nok for utestengelse, men tipper utgiver har sitt på det tørre, under terms of use.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser endel har blitt stengt ute i noen dager for å bruke ord som, fuck,hell osv.Og det er skummelt altså, veldig skummelt. Sensuren i Usa er blitt ganske så ekstrem over flere år og at det nå sprer seg i den virtuele verden er ikke bra.En har et profanity filter for å slippe å se ord ord en helst ikke vil.

 

Må ikke glemme at det er et spill med rating 12år. Er nok der retningslinjene til utgiver ligger. Og at dei strengt tatt ikke har noe valg, når grov spåkbruk blir utøvd. Ein kan jo diskutere om ord som fuck, hell osv er grove nok for utestengelse, men tipper utgiver har sitt på det tørre, under terms of use.

 

Joda det er jo sant, men profanity filteret er vel slått på automatisk? Og dagens 12åringer er vokst opp med helt andre premmiser en hva vi som begynner å bli grå gjorde.

 

Personangrep og slike ting burde gi en utestengelse for en stund synes jeg, ordbruk som er for mange helt vanlig burde ikke synes jeg.

 

Skal bli spennende å se hvor ekstreme dem kommer til å være med sensuren fremmover. Tror det blir mange gøyale historier men også mye som ikke kommer til å henge på greip for mennesker som ikke er vokst opp med sensur organet som er i Usa.

Lenke til kommentar

Det er iallfall på trynet hvis en feil kommentar til noen så skal det koste en spillet.. Spørs nå helt hva som blir sagt, men folk som rapporterer er ofte bare drittunger selv som faktisk gjør det bare på pur hevnlyst som ikke klarer å overse noe som faktisk ikke er ille.. med mindre det går i en grotesk maraton av dritt..

 

Men ja det er mange weaklings som man kan kalle det og folk leser hva *Elder oppe skrev og da er det kanskje en ide og tenke.. Hva legger han ut i det?

 

Og med så sykt mange forskjellige folk personligheter så burde de vært mer tilbakeholdne med banning i mer lette situasjoner enn å virke som Bigbrother.

 

Ignore comes a long way og det gjør profanity filter og for de mindre eller mer religiøse som føler det er et overtramp på deres private ære eller hva som gjør at folk tar seg aaaltfor høytidelig i mange saker

Lenke til kommentar

Hadde man snakket slikt til en kollega eller sjefen på en arbeidsplass hadde man ikke trengt å komme dagen etter. Hvorfor skal slikt godtas når man er på nettet og ikke kan se vedkommende i øyene?

 

Hadde noen snakket slikt til meg på gata hadde jeg nok slått han/hu ned i bakken.

 

Jeg synes ordbruk på nettet kunne vært enda strengere kontrollert, det er snakk om folkeskikk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hadde man snakket slikt til en kollega eller sjefen på en arbeidsplass hadde man ikke trengt å komme dagen etter. Hvorfor skal slikt godtas når man er på nettet og ikke kan se vedkommende i øyene?Hadde noen snakket slikt til meg på gata hadde jeg nok slått han/hu ned i bakken.Jeg synes ordbruk på nettet kunne vært enda strengere kontrollert, det er snakk om folkeskikk.

 

Og da tenker man hvis du slår noen ned i bakken fordi noen kanskje har en dårlig dag eller hva enn.. Så har du jo større problemer hvis du faktisk ikke har mer grense enn det for å slå noen i bakken som kan forvolde hjerneskade død og lign. : )

 

 

Lenke til kommentar

var til og med folk som kalte seg "pedhophile" eller "lonley milf" som lurte på hvorfor dei blei utestengt,så er ein good del som har ein grunn og bli suspendert

 

det som er rart er at det er strengt som gammeldags kirke med blandig av politisk korrekt, bannet du eller provoserte ble du fort på listen.

 

dette er no veldig sært. er jo profanity filter og grov munnbruk er og forvente, spesielt i pvp etter min erfaring

Lenke til kommentar

Dette er klart tydelig en kamp mellom yngre og eldre. og da kan man aldri bli enig, haha , men en gammel mann kan fortsatt oppføre seg som en unge.

 

Men jeg syns dette blir det samme som når facebook ble ødelagt av at det plutselig ble en side hvor hva du skriver fikk konskvenser i livet,

Dette er hva som skjer når noe blir populært alle sider kommer inn og nå er det de eldre foreldre typer som styrer spill,

Det kommer bare til og bli verre og verre, syns de bare skal holde seg til banning av rasisme og sykdoms hets.

og spesielt spammere og gold sellers, som er egentlig hele grunnen til banning i mmo , syns de har glemt det.

 

Men som sagt har ingen problem med dette, bare de wackos som overagerer.

 

Lenke til kommentar

Dette er klart tydelig en kamp mellom yngre og eldre. og da kan man aldri bli enig, haha , men en gammel mann kan fortsatt oppføre seg som en unge.

 

 

Ikke for å spør helt frekt osv, men hva anser du som "eldre" å hva ser du på som "Yngre"

 

Jeg starta med WoW da jeg var vel under 20, vil si det er gammalt :p vil nå også tro at det er et stort mindretall av personer under 16 som spiller å skriker mest, iallefall i det vi ser så er de yngre mer livlige ja, men langt fra like verbale svært ofte når de blir puttet sammen med folk de veit er eldre.

 

Ikke for å være kverulant, men tror det er rimelig safe å si at det ikke er noe kamp mellom eldre å yngre, men heller en kamp mot tankeløse troll å vanlige folk som bare "/facepalm" hver gang.

 

Savner tidene i starten på vanilla wow,100% ren moro, alle stod likt å så mange spillte, idag er det kun dårlig chat, banning å trolling nesten hele tida.

 

Kor gikk alle helter henn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...