Gå til innhold

FEATURE: Spillene vi har brukt mest tid på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hæ, har halve redaksjonen kastet bort livet sitt på WoW? :nei:

 

Her blir det nok Final Fantasy 7. Ikke fordi spillet er langt, men fordi jeg har spilt gjennom så mange ganger. Hvis vi snakker om tidsbruk på en enkelt gjennomspilling blir det Xenoblade Chronicles eller Dark Souls 2, begge over 100 timer.

Lenke til kommentar

Av serier så er det Football Manager her også. Fm2016 er det jeg har spilt minst på, med bare 136 timer klokket. Mye fordi at jeg ikke får til lagene der. Det har jeg alltid fått til på tidligere versjoner. Og det er først når jeg får det til at jeg prøver meg med stadig nye lag og så videre. Football Manager var også kjempebra da jeg skrev musikkomtaler for spot.no, for da kunne jeg kjøre musikken i bakgrunnen mens jeg spilt FM

 

Av enkeltspill må jeg nevne Baldurs Gate. Tror jeg har spilt gjennom 1'eren en 5-6 ganger bare for å få tilgang på forskjellige helter til BG2.

 

I min mørke fortid har jeg jo vært innom WoW også, der var det en stund der hele helger gikk med på det. Men jeg fikk en grei vaksine der da jeg hadde en Gnome Warrior på level 30 et sted, fikk hjelp av en kar til å ta noen pirater. Da vi kom til siste bossen spurte jeg hva vi skulle gjøre. Jeg fikk ikke svar på et par minutt, så jeg antok at han da hadde forlatt partyet. Jeg charget bossen, ble brutalt drept. Hjelperen min forsvant etter å ha fyrt av en sur kommentar. Så der lå da liket mitt et sted jeg aldri kunne komme meg til, jeg fikk se den dårlige siden av communityet. Etter det spilte jeg mindre og mindre på dette spillet før jeg simpelthen stoppet abonnementet en sommer jeg skulle hjem på ferie, og orket aldri å starte på an igjen.

 

Det spillet jeg har brukt mest tid på det siste halve året er noe så enkelte som WWE supercards. Ikke vet jeg hva som får meg til å sitte og sende ut de samme kortene om og om igjen, men det er stort sett det spillet det går i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...