Gå til innhold

Sniktitt på Sacred 2: Fallen Angel


Anbefalte innlegg

Titan Quest er også et bra Action RPG for de som liker sjangeren. Du får hele greia med expansion pack billig nå. Dette minnet meg litt om Titan Quest, som også har svært pene detaljer med gress som viker når man løper gjennom det og kule ragdoll effekter når monstrene dør. Spesielt morsomt når man knaller til mobs og de flyger avgårde. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, men jeg opplevde en fatal bug som sletta questloggen min etter et kræsj til desktop. Da forsvant alle questene jeg holdt på med, og jeg fikk ikke gå til andre områder. Så det var sånn cirka 20 timer rett i DASS. Da ble jeg passe forbanna, kan man si.'

 

Kunne jo dra til byer og slikt, men fikk ingen quests fordi NPC'ene trodde jeg holdt på med questene deres fremdeles, så spillet ble meningsløst å fortsette.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Jo, men jeg opplevde en fatal bug som sletta questloggen min etter et kræsj til desktop.

 

En ting jeg ikke forstår med utviklere er at hvorfor spill ikke blir testet godt nok til at denne typen "fuck-up-game" bugs blir fjernet. F,eks Oblivion har jo også sin "corrupt save file" bug (pga crash når du save'r). :no:

 

Det kan være utrolig drepende for motivisjonen å måtte starte på nytt i eventyr eller RPG spill.

Lenke til kommentar

Når det gjelder 2d vs 3d er det bare tull at 2d er håndlaget og 3d datagenerert. For det første er alle brettene i Diablo 2 (unntatt byene) generert tilfeldig av datamaskinen, og for det andre er hele øyen i Elder Scrolls III: Morrowind laget for hånd. ;)

 

Når det gjelder "slossing med kameraet" har det heller ingenting med 2d eller 3d å gjøre. Det har derimot alt å gjøre med de som lager spillet og hvor mye de satser på det. Jeg kan nevne Super Mario Galaxy som et tilfeldig eksempel da dette nærmer seg 4d, men etter å ha klart spillet (med 61 stjerner og enkelte "helvete, jeg fikk den nesten") :p har jeg ikke hatt et eneste problem med kameraet. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...