Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-182691

De siste årene har nesten alle kebaber blitt helt like. Det er trist, alle kjøper kjøtt og saus fra Gilde og Idun, og det er ingen lokale spesialiteter igjen :(

Papa Rosa :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bor i Oslo og kan ihvertfall bekrefte at 99% av alt kebab smaker nesten helt likt. Det kommer bare i forskjellige størrelser. Har spist kebab siden jeg var 9 år gammelt i Oslo.

 

Kjøper du Pizza fra gatekjøkken. Så er nesten alle pizzaer veldig likt. Bare forskjellige priser på Pizzaene.

Endret av Obiwan
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg syns Happy Time i Grimstad har den beste kebaben jeg har smakt så langt. Verdt å prøve om man bor i nærheten eller er innom sørlandet en tur.

Bor faktisk på sørlandet :) ja kansje jeg burde ta turen der. Kan annbefale for de som er kjent på sørlandet. Kebaben på Lille Farsund i Farsund og Lisas i Vanse. 2 gode kebab sjapper jeg er ofte på :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

Jeg syns Happy Time i Grimstad har den beste kebaben jeg har smakt så langt. Verdt å prøve om man bor i nærheten eller er innom sørlandet en tur.

Bor faktisk på sørlandet :) ja kansje jeg burde ta turen der. Kan annbefale for de som er kjent på sørlandet. Kebaben på Lille Farsund i Farsund og Lisas i Vanse. 2 gode kebab sjapper jeg er ofte på :)

 

 

Lille Farsund er inne på topp 3 lista hos meg :)

Lenke til kommentar

Min liste er Nesttun kebab (Nesttun, rett ved bybanestoppet som var endestopp før) og Daniel kebab (Laksevåg, vanskelig å forklare), begge i Bergen. Edit: er man i sentrum er Ali Baba i Neumannsgate (mellom KP og MB kinoene) et godt valg. De toaster kebaben etter å ha tilberedt den.

 

Personalet på Nesttun kebab er grunn nok til å dra dit. "Du, jeg har ombestemt meg (for tredje gang), jeg vil ha sterk saus likevel." - Har du legitimasjon?

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-182691

Papa Rosa var bra. Jeg kommer nok til å dra tilbake dit, selv om det ikke var eksepsjonelt bra. Prisen var noe høy bare.

 

Enig at det er en tanke dyrt, men det er det beste alternativet jeg har funnet :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Brobekk Grill og Pizza. Ligger ved siden av Exide Technologies i Brobekkveien i Oslo, og er med i Kysten Rundt kjeden.

 

Du får kebab der, men det jeg synes er bedre er kebabmiddagen, med kjøtt, pommes frites, salat+grønnsaker, saus og dressing + 0,5 valgfri drikke. De spør om hva du vil ha på av salat og grønnsaker og styrke.

 

Koster vel 135 for en stor kebabmiddag! Trivelige folk er det også!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Du mener i Kong Oscars gate, altså rett forbi trekroneren? (Pølseboden, anbefales forresten). Aldri spist der selv. Vet ikke om noen andre kebabsjapper akkurat i nærheten av macen. Men vil anbefale Ali Baba i Neumanns gate (midt mellom MB og KP kino). Ellers Daniel Kebab på laksevåg eller Nesttun kebab rett ved Nesttun terminal om du er villig til å gå utenfor sentrum. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...