Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring med Hotstar i India? Jeg leste nettopp at du kan få se alt av Premier League kamper i India der for noe sånn som rundt 25 Dollar i året, med engelske kommentatorer? https://www.ipaddressguide.org/nb/hvordan-kan-jeg-se-premier-league-online/

 

Hadde vært interessert i om noen har noen erfaring med dette!

 

Jeg har prøvd det selv nå, har et gyldig abonnement og ser bra ut! Har tilgang til Premium pakka og live streamen starter om ikke så lenge. Skal forsøke å skrive under selve kampen også for å gi rapport om hvordan det er da! :)

Lenke til kommentar

Angående PL abonnement på Tv2 Sumo. Kan flere brukere se på samtidig?

Har lurt på å spleise sammen med naboen.

 

Tv2 tillater flere samtidige brukere innenfor samme husstand, men det gjelder ikke for Premier League sendingene. Dette av rettighetshensyn. Man kan altså ikke se på Premier League med to enheter samtidig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Lenge siden det har vert noe aktivitet her no. Har folk enda noen stream som fungerer greit? Brukt lenge watch.mystream. Med betaling via theshadowsite. Men virker som alt har blitt stengt ned. Og jeg har fått pengene mine tilbake.

Eventuelt noen som har fremgangsmåten til å få til 4K Premier league via Engelske kanaler i nettleser? Vet det skal gå ann å få til i Norge no.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Sliter noe sinnsykt med StreamTVNow i år. Liverpool - Arsenal nå får jeg ikke sett i det hele tatt på PC, og lagger og stopper på mobilen. Slet med det samme i runde 1 også (runde 2 så jeg fra Kypros, så der skal jeg ikke klage på lagg). På PC funker ingen av kanalene, på Mobil funker kun en av jallakanalene langt nede på lista.

 

I fjor funka det ganske fjell hele sesongen.

 

Flere som sliter?

Lenke til kommentar

Ja 134 har funka ok, et par utfall bare. 34 har vært umulig i dag, prøvd på alle serverne. Fikk det til å funke igjen på PC nå heldigvis.

 

Men overall dårlig start på sesongen for streamingen

 

Har ikke hatt noe problem tidligere denne sesongen, og kan telle på en hånd hvor mye trøbbel jeg har hatt på 2-3 år.

Lenke til kommentar

Har ikke hatt noe problem tidligere denne sesongen, og kan telle på en hånd hvor mye trøbbel jeg har hatt på 2-3 år.

Ja har aldri hatt noe særlig problemer jeg heller, var knallstabilt i hele fjor. Satser på at det bedrer seg, skal endel til før jeg går tilbake til Sumo..

 

(forøvrig vært stabilt hele 2.omgang på kanal 134 på PC)

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...