Gå til innhold

Innspill og anbefalinger?


Anbefalte innlegg

På utskikk etter noen treffende Indie spill.

"Hack and Slash Dungeon Crawler" spill er kurant.

Spill som inneholder overlevelses elementer som kritikerroste "Minecraft" og "Terraria" blir godt imøtetatt og mottatt.

Liker også alternative urkomiske spill som "World of Goo" men er samarbeidsspill som er i søkelyset. Finner det givende og det gagner begge parter med samarbeid i illebefinnende spillkniper!

Endret av Bingogress
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Torchlight 2? Har selv hørt mye positivt om det, men holder meg til Diablo 3 for øyeblikket. Du har også småspill som Hotline Miami og Thomas Was Alone, dei har fått ganske gode anmeldelser.

 

Glemte nesten Fez og Bastion, gode spill begge to!

Endret av Eslu
Lenke til kommentar

Er det viktig at du kan spille sammen med noen?

 

Skal prøve å komme med noen forslag basert på hva du skriver:

 

Hack & slash: Path of Exile - Beste ARPG'et jeg har spilt siden Diablo 2. Gratis å spille, men dessverre krever spillet at du er koblet til nettet. Her kan du også spille sammen med noen. (Jeg har ikke spilt Torchlight 2, men det ser også ganske bra ut)

 

Dungeon Crawler: Hva med å spille en roguelike, som f.eks Dungeons Of Dredmor? Hvis overlevelsesaspektet er viktig kan kanskje Don't Starve funke. Ellers så er Legend of Grimrock en av de beste dungeon crawler'ne som er gitt ut de siste årene.

 

Spill ala World of Goo: Her vil jeg vel først og fremst trekke fram The Incredible Machine-spillene. Disse er ganske gamle, men ser fremdeles bra ut, og kan kjøpes billig på f.eks GOG.

 

http://www.gog.com/g...chine_mega_pack

 

Ellers så kan vel kanskje Plants vs Zombies funke stilmessig.

Endret av radiohodet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...