Gå til innhold

SSD og HDD sammen i NAS


Anbefalte innlegg

Jeg har en DS416PLAY med 2x4TB HDD disker i JBOD, som jeg kjører Plex på. Jeg installerte Video Station først og fylte opp bibliotek-volumet(?) det laget med filmer og serier. Jeg gikk over til Plex, for Video Station kan nesten ikke spille av noen ting. i Plex valgte jeg da biblioteket Video Station laget. Plex fungerer mye bedre enn Video Station men jeg skulle ønske hele greia gikk litt raskere.

 

Har lest litt om at man burde ha ett eget bibliotek for filene til Plex, men jeg har ingen problemer, også er jeg litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det, når jeg nesten har fylt opp Video Station biblioteket. Hvis det er noen som kan noe om Plex, har dere noen tips til hvordan jeg kan forbedre PMS?

 

Men det jeg egentlig lurer på er om det er mulig og installere en SSD, sammen med de andre 8TB, og ha DSM og da Plex på SSD? Er det mulig, og er det verdt det? Vil det gjøre NASen raskere?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...