Gå til innhold

Take-Two fraråder aksjesalg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Typisk EA ($$$). Mulig det er naiv tankegang, men jeg håper saken på magisk vis vil ta en positiv vending for Take-Two.

 

Det som derimot er naivt, er å tro at eventuelle oppfølgere eller nye franchiser beholder den samme integriteten som de tidligere spillene før oppkjøpet av selskapet. Det er dessverre blitt bevist gang på gang.

 

Angrer faktisk litt på at jeg kjøpte Crysis nå. Greit spill, men hadde jeg visst hvordan det sluttet så hadde jeg nok ikke kjøpt det. Lurer på om EA hadde en finger med i "spillet" der?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg håper ikke de selger. Hvis de kommer til å selge, så blir jeg noe sykt skuffet og forbannet på EA. De ødelegger alt.

 

Take-Two/2K Games er faktisk en av de utgiverne/utviklerne jeg har meste sansen for.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

EA er og blir det selskapet jeg har minst respekt for. De kjøper opp selskap for så å tvinge dem til å lage middelmådige spill uten kvalitet. EA gjorde samme taktikk da de kjøpte seg inn i Ubisoft, dog bare rundt 19%. Men det beviser hvilken agresiv taktikk EA fører.

 

EA er ikke noe spillutvikler, de er kun ren foretning. De bryr seg ikke om ting som kvalitet på sine produkter, så lenge de selger er det ett fett for dem.

 

Får håpe Take Two forblir selvstendig. Det begynner å bli veldig få av de selvstendige utviklerne der ute.

Lenke til kommentar

Hvis dette går EA's vei og de kødder til Grand Theft Auto serien syns jeg rett og slett ikke de fortjener bena de har fått å gå på og jeg kommer aldri, aldri til å kjøpe ett eneste spill som har EA logoen på seg.

 

EA er akkurat som sylteagurken. Det er kvalmt. Har en IQ lik en pakke med kjeks. Det er alt for mye av det. De sprer seg og de prøver å overta verden.

Lenke til kommentar

Da er det avgjort. Om dette skjer, vil alle på Gamer boikotte EA totalt, vi kommer til å spre ordet, stå utenfor spillbutikker med plakater og be folk om å kjøpe PES i stedet for FIFA, hva som helst i stedet for NFS, bare ikke EA samtidig som vi nevner at de er mer aggressive en MS på oppkjøp av firmaer og at de bare er noen noen pengegriske jævler som bare gir ut betaversoner av spillene sine (pre-alpha til PS3), alt for å styrte Elektronisk Anusavfall ned i grusen!!!!!

 

KONKURRANSE: Finn på nytt navn på EA som fremdeles bruker initialene! Det mest obskøne vinner en smiley av meg!

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...