Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

28 år, første kjæreste, kansje? What to do.


Anbefalte innlegg

 

For noen er den eneste bekreftelsen på at de er verdt noe å få oppmerksomhet/sex. Mye tyder på at det er tilfelle her. Angst/redsel, men hinter om sex og hjemmebesøk? Neppe.

 

Anonymous poster hash: 4e66d...50d

 

For de med angst og lignende problemer ikke ønsker sex, nærhet og kjærlighet? Skjønner ikke hvor du får logikken din fra. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TS her. 

 

Tror ikke dette blir å utvikle seg noe mer nei.

Hun skulle ekomme på Lørdag men kom ikke, så på søndag, så på Mandag.

 

Hun er vag på messenger og har så å si sluttet så sende snap ol.

 

Mulig jeg har vært for ivrig kansje, ble kansje litt revet med når det var en jente som så på meg som hun gjorde.

 

Tips til hvordan jeg kan få henne int som hun var? kansje ikke noe å gjøre.

 

Men uansett hva som skjer så har jeg fått en ego boost som sårt trengtes. Hvis hun fant meg attraktiv og ble interessert, så er det kansje flere som og gjør det tenker jeg.

 



Anonymous poster hash: 1cb41...7d4
Lenke til kommentar

Maste du masse? For masing er lite attraktivt. Du begynner å lure på om det er slik de alltid er, om de alltid må ha konstant oppmerksomhet og alltid skal gå til deg for det. 

Beste du kan gjøre er å bare ta det chill og gå videre. Tar hun kontakt igjen så gjør hun det, if not oh well. 

Jepp, det er helt sikkert mange andre jenter der ute som også finner deg attraktiv. Go get em. 

Lenke til kommentar

Som Buffy sier.

Ingen liker mas.

 

Hvis du er typen som vet hva du vil og bestemmer deg fort så kan deg være frustrerende å forholde seg til vinglefitter. Vær i såfall bestemt og direkte fra starten av og forvent tydelig og bestemt kommunikasjon tilbake. Får du vagheter, grøt og diffuse svar så går du enkelt og greit videre.

 

Plenty kvinnfolk rundt omkring så det er ingen hensikt i å bruke masse tid og energi på overtale en uinteressert til å bli interessert.

Kjemi tar to sekunder å finne ut av.

(Med mindre strategien er overstadig bruk av sosiale medier/internett/sms - i såfall bygger man ofte bare falske forventninger for begge parter).

Endret av Invader Zim
Lenke til kommentar

Nå begynner hun plutselig. Sendte meg snap av masse sex stillinger. Lurte på hvilken av disse jeg ville gjort osv.. Hun er så av og på..

 

Anonymous poster hash: 1cb41...7d4

 

 

Slutt med overtenkingen. Dama har humør hun også, noen dager er hun leken, andre dager er hun ikke.

 

Det du må gjøre er å fylle hverdagen din med andre ting enn å bare sitte og gruble over denne dama. Driv med ting du liker og som gir deg noe. Hvis denne dama bare er én av flere ting du ønsker å fylle livet ditt med så er det ikke så krise om akkurat ho flaker ut. En sideeffekt av det er at du da ikke fremstår så klengete og det er utelukkende positivt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Slutt med overtenkingen. Dama har humør hun også, noen dager er hun leken, andre dager er hun ikke.

 

Det du må gjøre er å fylle hverdagen din med andre ting enn å bare sitte og gruble over denne dama. Driv med ting du liker og som gir deg noe. Hvis denne dama bare er én av flere ting du ønsker å fylle livet ditt med så er det ikke så krise om akkurat ho flaker ut. En sideeffekt av det er at du da ikke fremstår så klengete og det er utelukkende positivt.

Skulle til å svare i tråden, men det var akkurat det jeg tenkte.

 

Ellers er jeg opptatt av åpen, ærlig kommunikasjon fremfor grubling. Hvis du vil et sted med forholdet, så si det det og spør. Så vet du om det er vits i å legge ned masse energi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...