Gå til innhold

Nå har Siba byttet navn på nett


Anbefalte innlegg

Vil bare kommentere for å si at NetOnNet sin kundeservice er forferdelig dårlig. Faktisk så dårlig at jeg vil råde alle til å holde seg helt unna.

 

Forklaring (skrevet på engelsk fordi jeg skrev dette på prisjakt):

 

I live in Norway and ordered from NetONet.no. I returned an item before the 14 day "angrerett". They confirmed that they had received the parcel but it took more than a month to get my money back. Their explanation was simply "we do not know what has happened and we are sorry". I actually had to send a formal complaint to get my money back. Also they have a Norwegian webpage, but their location is in Sweden so I had to return my parcel to Sweden. Also their customer support is in Swedish and is absolutely shit! (I know because I work in customer service myself). They do not take responsibility and they hang up on you if you push them too much for answers.

 

TL;DR: Hvis du returnerer en vare kommer det til å ta ca en måned å få pengene tilbake... De lyver, kommer med dårlige unnskyldninger og snakker ikke Norsk.

Dette høres da ut som verdens minste problem. Jeg har handlet en del hos Zalando, og de opplyser om at ved retur av varer kan man måtte vente opp til tre uker før pengene er kommet i retur.

 

Så at det kan ta tid også med NON kan jeg ikke se at er noen stor sak.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

 

Vil bare kommentere for å si at NetOnNet sin kundeservice er forferdelig dårlig. Faktisk så dårlig at jeg vil råde alle til å holde seg helt unna.

 

Forklaring (skrevet på engelsk fordi jeg skrev dette på prisjakt):

 

I live in Norway and ordered from NetONet.no. I returned an item before the 14 day "angrerett". They confirmed that they had received the parcel but it took more than a month to get my money back. Their explanation was simply "we do not know what has happened and we are sorry". I actually had to send a formal complaint to get my money back. Also they have a Norwegian webpage, but their location is in Sweden so I had to return my parcel to Sweden. Also their customer support is in Swedish and is absolutely shit! (I know because I work in customer service myself). They do not take responsibility and they hang up on you if you push them too much for answers.

 

TL;DR: Hvis du returnerer en vare kommer det til å ta ca en måned å få pengene tilbake... De lyver, kommer med dårlige unnskyldninger og snakker ikke Norsk.

Dette høres da ut som verdens minste problem. Jeg har handlet en del hos Zalando, og de opplyser om at ved retur av varer kan man måtte vente opp til tre uker før pengene er kommet i retur.

 

Så at det kan ta tid også med NON kan jeg ikke se at er noen stor sak.

 

 

Glemte helt å skrive det men NetOnNet har/hadde en klausul på at det skulle ta maks 10 dager å få pengene tilbake, så da blir en måned litt mye. De sa selv flere ganger at de ikke visste hvorfor jeg ikke hadde fått pengene tilbake. Kort fortalt mye surr...

Lenke til kommentar

Svenske nettbutikker er bare å holde seg unna om du skal handle dyre ting. Greit det er billig å bra med levering, inntill der kommer behov for kundeservice.

 

Har ingen problemer med svenske nettbutikker som stikker seg ut fra opplevelsene med de norske. Ellers har jeg bare positive erfaringer med NetOnNet, og tenker det er flott at de fortsetter i lokalene til SIBA i mitt nærområde som en motvekt til Lefdal, Elkjøp og nå snart Power på vektskålen med fysisk butikk..

 

Kjipt å ha problemer, men å si at alle svenske nettbutikker er dårlige basert på det du sier her er en rimelig tåpelig påstand.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...