Gå til innhold

Krigen fortsetter i Red Alert 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det dere må huske er at det ikke egentlig er en utvidelsespakke, det er bare nedlastbart innhold mot en pris. Er nok litt melking, men for å si det rett ut: Jeg likte kampanjen, gav meg en sikkelig red alert følelse og alt det manglet, red alert 2 slo ikke helt ann hos meg siden den manglet et eller annet, jeg føler at red alert 3 har akkurat det! Gleder meg til å spille igjennom kort kampanjene siden kampanjene var litt ufullstendige, men hva kan man forvente at de gjør? Utsette det til evig tid slik at det mister en stor fanbase eller gjøre som blizzard å dele det opp i 3 som kommer til å ta evigheter, kampanjer er IKKE like viktig som selve gameplay noe utviklerne bak spillet har forstått, maken til balangsert og morro(utenom top secret protocolls) skal man lete lenge etter i et spill!

 

Blir også idiotisk å kritisere spillet siden det er laget a EA, blir rett og slett trist når det får så mye ufortjent kritikk

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg red alert 3 er det beste som har skjedd i serien siden introduksjonen av red alert 1. Dette skyldes ikke grafikken, god singleplayer eller det underholdene preget spillet har fått i alle dimensjoner fra storylinje til enhetsdesign, men det faktum at å spille dette spillet online er noe av det morsomste jeg har vært borti av RTS. Som nevnt tidligere er de tre fraksjonene både balanserte og totalt forskjellige, og tilleggene i egenskaper fra red alert 2 (som evnen til å kunne bytte mellom to moduser/egenskaper per enhet) gir spilleren et stort potensial mht. taktikk og strategi hvis man lærer seg å bruke dette riktig. For de av dere som slakter spillet uten å ha testet det ut skikkelig på nett, anbefales dette sterkt.

 

Mvh,

Caliber

Lenke til kommentar

Jeg er ikke spesielt glad i RA3. Synes ikke at det har like mye sjel som RA2.

 

Når det gjelder Generals, så er det et utmerket spill, og et av de beste strategispillene jeg har prøvd. Det forsvarer likevel ikke bruken av CnC-tittelen, i og med at det over hodet ikke har noe med CnC å gjøre.

 

CnC3 er i mine øyne et relativt bra spill, og fortsetter historien fra CnC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Kanskje ikke noe med Tittelen C&C å gjøre men det har noe med Command & Conquer hvis du vet hva det betyr da.

 

Kommander og Erobre: Generaler ... oversatt til Norsk!!!

 

Man hverken Kommanderer eller Erobrer i C&C Generals altså?

 

Skjønner ikke hvorfor man skal fastlåse ett navn til ett univers.

 

/////////////////////////////////////////////////////////////////

Lignende Eksempler:

Grand Theft Auto startet som biltyverier nå er det jo blitt rene historier de seneste åra.... Saints Row (2) handler ikke lenger om bare biler....Halo Wars er RTS og ikke FPS.... Call Of Duty 4 handler ikke om andre verdenskrig slik de andre spillene gjør...Nå er det motorsykler i Burnout Paradise....

/////////////////////////////////////////////////////////////////

Synes C&C Generals er ett bra spill jeg og sikter til folk som liker mer realistiske slagspill som kan konkurrere med feks Company Of Heroes i fremmtiden, ville vært digg om generals herma etter motoren.

/////////////////////////////////////////////////////////////////

Lenke til kommentar
Har egentlig likt det meste fra Ra2 og opp. Eneste dårlige er at alt jeg forbinder med Generals og Zerohour + multiplayer er GAME mismatch. Spesielt når vi var 2 eller flere mor datamaskinen.. Tryna i 90% tilfellene når vi fikk overtaket.

 

Det stemmer.. jeg bare glemmer det hver gang, helt til jeg spiller det igjen. :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...