Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hakket dårligere enn anthem der altså. Jaja, dere slutter ikke med overraskelsene.

 

Har spilt selv, og kjenner igjen mye av kritikken. Men eneste som er nevneverdig er kameraet når man kjører bil samt en del bugs. Men spill uten en eneste bug på release nå om dagen er en raritet, og såvidt jeg vet er ingen av de totalt ødeleggende for spillet.

 

Men for de som MÅ ha lore og drar rett ut i skogen for å larpe etter endt spilling, så burde de kanskje spille noe annet. Men det er på ingen måte noen 5'er for de som lurer på det, men heller ingen 10'er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Det fikk 9/10 på gamereactor.no

 

Nå stoler jeg ikke blindt på Gamer. Men gamereactor har altid slått meg som en side med ganske.... umoden smak. Så forundrer meg ikke at god skyting og dårlig historie skulle være nok til en 9 av 10 på den siden...

Helt perfekt for en umoden mann på nærmere 50 enn 40, med små barn, minimalt med tid til historiefortelling og bare interessert i velkomponert gladvold ?

Da henger jeg meg med. Er selv en umoden mann på 50, med unger, sinna kjærring og ei jævla sinna katt. Fint spill til og få ut agresjonen på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Avalanche er sikkert en dyktig utvikler for de som liker litt meningsløs action, men spillene virker å ha litt for lite substans for å få kloa i meg.

 

Ikke at det er noe galt med spill man kan koble av hjernen litt for å spille, men da foretrekker jeg heller online-spill som har progresjon, for eksempel Destiny.

Lenke til kommentar

Nå stoler jeg ikke blindt på Gamer. Men gamereactor har altid slått meg som en side med ganske.... umoden smak. Så forundrer meg ikke at god skyting og dårlig historie skulle være nok til en 9 av 10 på den siden...

 

Hmm... ser det var lett å tolke kommentaren min, som om jeg mener alle spill må ha  en god historie, eller en historie i det heletatt for å være et godt spill. Det mener jeg absolutt ikke. Noen nevnte Mad max her, det var et spill jeg syntes var svært bra, men søppel av en historie.

 

Likevel, jeg er veldig glad i spill men god historie. Kommentaren min var mer ment som et lite spark til gamereactor, som skriver en type anmeldelser som aldri helt har falt i smak hos meg.

 

Selv skal jeg vurdere Rage 2 den dagen jeg eventuelt finner det for godt å spille ferdig Rage 1...

Lenke til kommentar

Har spilt det et par timer i kveld og jeg koste meg veldig. Selv er jeg helt klart uenig 5/10 her på gamer.no, men 9/10 på gameractor.no er nok for mye, muligens en 7/10, så langt! Liker man Doom og Wolfenstein, blir nok dette bra.

 

Sjekk ut hele video’n til for del 1 til RadBrad på YouTube -

så sier jeg det han sier. Se hele og hør hva han kommenterer underveis.

 

 

Ja, jeg brukte gladelig 899,- på dette, men da får jeg også en BFG 9000 fra Doom ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har spilt det nå og spillet fortjener 88% i score. Fantastisk flyt, bevegelser og action. Og de som hater dette spillet liker spill hvor alt er predefinert fra start til slutt, en "interaktiv" historie. Føkkings to ya.

 

Hvorfor ikke 87% eller 89% ?

Spillet fortjener 88% skriver du som om det er du som er industristandard på reviews her i verden. Merkelig

Lenke til kommentar

Veldig mye "Rage" i kommentarfeltet her etter at butthurte folk som har kjøpt det ser at det får en lav score. Rart hvordan folk tar slik personlig. Det går vel ikke utover spilleopplevelsen deres, eller?

 

Det kalles meninger. Folk har andre meninger enn anmelder. Hvis du mener det er mye "rage og butthurte" folk i dette kommentarfeltet, ja, god bless, gud forby om folk har sine egne meninger, og at "det går utover spillopplevelsen deres", så de må hit. Spot on.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dere ga Doom 8/10. Hvorfor var det ikke 5/10 der? Kan da ikke tru Doom hadde mer "interessante figurer og en dypere verden" der. hmmmmmmm

 

Doom var rett og slett et tøft spill. Old school fast paced shooter uten masse dildall. Ingen plass til camping der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...