Gå til innhold

Anmeldelse: Top Spin 3 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt og telte litt på knappene ang. om dette skulle kjøpes eller ikke, men begynner å bli ganske sikker i min sak. Har vært litt skeptisk til atmosfæren rundt banen, fravær av minispill, samt dårlig fungerende risk-skudd, men det å få en mer avansert tennis-simulasjon er for min del ubetalelig. På Virtua Tennis 3 følte jeg jeg hadde blitt så god som overhodet mulig rent teknisk på i underkant av 8 timer, noe jeg tviler er tilfellet med dette spillet. Kjøpes nok til helga.

 

Bare et kjapt spørsmål til anmelder: Du sier at dette passer bra sammen med venner også, men det fordrer vel isåfall at de ligger på noenlunde samme nivå som deg, hvis ikke blir det vel ren overkjøring. Eller? På Virtua Tennis 3 kunne mange av kompisene mine som bare hadde spilt det noen timer være med å kjempe om seieren mot de av oss som hadde lagt igjen i overkant av ti timer, er det også tilfelle her?

Lenke til kommentar

Du har rett der, Adrianinh0. Jeg burde ha nevnt det. Dette spillet passer nok aller best med "likesinnede". Nybegynnere vil slite monumentalt mot en som er erfaren, selv med en mye bedre spiller.

 

Men med noen timer med trening tror jeg man er på god vei inn i spillet.

Endret av mcgroven
Lenke til kommentar
Har tenkt å skaffe meg dette spillet.. :)

 

Men lurer på en ting om det er det å spille ilag med venner, kan vi spille f.eks. en turnering med motstandere av det andre kjønn, eller er det ren simulasjon, og slikt bare er tilgjengelig i exhibition-matches? :)

Det er ikke noe i veien for blandet kjønn i flerspillerturneringer.

 

Har forresten lagt til karakter for PS3-utgaven, da den nå er testet.

Lenke til kommentar

Veldig fin anmeldelse som gav en fin beskrivelse som godt kan overtale selv en ikke-tennisinteressert person til å vurdere kjøp.

 

Så vidt jeg kan se har man ikke samme system som i Tiger Woods, der enkelte plagg gir spilleren bedre evner, men det er jo alltid gøy å ha litt å velge mellom før du går ut på banen.

Hvor teit er det ikke at klær skal påvirke evnene? Dette gjør spillet bedre i min mening.

 

En ting du ikke nevner er spillerstallen, eller mangelen på den. At Nadal, verdens nummer 2 i over 3 år ikke en gang er med på XBOX 360 utgaven er jo forbløffende. Davydenko, Ferrer, Gasquet, Gonzalez, og hva med Jo-Wilfried Tsonga? De har valgt Mark Philipousis, en spiller som i det siste 1 1/2 året så og si ikke har spilt en kamp. I 2006 danset han rundt på rundt 100-300 ranking.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...