Gå til innhold

Har Trump gjort det bra som president?


Anbefalte innlegg

Sirkelargumentasjon kalles det.

 

 

Neei, da må man gå i sirkel, ikke bare en vei.

 

Har i flere tråder bedt om dumentasjon på at han har rasistiske uttalelser, men det har stort sett gått på at "han støtter jo hvite nasjonalister".

 

 

Hmm, det samsvarer ikke med hva jeg har postet for få poster siden. Du må tenke på noen andre. Faktisk er jeg ganske så sikker på å aldri ha framført den argumentasjonen.

 

Og ber man om dokumentasjon på at han støtter hvite nasjonalister så kommer det "han har jo kommet med rasistiske uttalelser".

Neei, det var ikke helt sånn det var.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har gitt deg dokumentasjon, at du ikke forstår er ikke mitt problem.

 

Nei, du har gitt meg en "artikkel", som jeg forøvrig har lest, men finner ingen steder noe som underbygger din påstand. Kan du sitere hva du mener underbygger påstanden din? Kanskje jeg vil forstå det da, når jeg faktisk vet hva jeg skulle ha sett, kanskje jeg ikke så det før. Kanskje jeg ikke så viktig informasjon fordi jeg ikke brukte tiden min til å lese en 10.000 siders propaganda artikkel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med andre ord, du har ingen dekning for påstanden "Trump støtter white supremacy". Da er vi enige om det.

 

Hvis du kan dokumentere påstanden ser jeg frem til det.

Hvem var Trump sin valgkampstrateg?

 

Hvem er det som er mest pro-Trump av alle grupper mennesker i samfunnet?

 

Hvem er mest motstandere av Trump?

 

...

 

Hans presidentskap defineres av at han er langt mer fascistisk og rasistisk enn den jevne republikaner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem var Trump sin valgkampstrateg?

 

Hvem er det som er mest pro-Trump av alle grupper mennesker i samfunnet?

 

Hvem er mest motstandere av Trump?

 

...

 

Hans presidentskap defineres av at han er langt mer fascistisk og rasistisk enn den jevne republikaner.

 

Personlig kan jeg veldig lite om amerikansk politikk, så spør du meg, spør jeg deg.

 

Ettersom du siterte meg der jeg forespurte dekning for påstand, så antar jeg du har dekning for dine påstander også. Vil du poste dem i diskusjonen her? Helst spesifikke eksempler, så jeg slipper å lese en Vox artikkel på 30 sider.

 

Skal man definere personer etter hvem som liker dem eller ikke? Eller skal vi definere dem i grunn av handlingene deres?

Lenke til kommentar

At Donald har kommet med mange rasistiske uttalelsene er veldokumentert, hovedsakelig med hans egne tweets som kilde. Noen få av dem ble nevnt tidligere i tråden.

Like veldokumentert som at når Trump og Pelosi angrep de samme 4  personene for deres utsagn så gjorde Pelosi det på grunn av det som de hadde sagt for Pelosi er jo ikke rasist, mens Trump som gjorde det samme gjorde det av rasisme fordi Trump er jo som kjent rasist?

 

Kan ikke si at jeg blir særlig imponert av bevis for at Trump har rasistiske tweets som må bruke forutsetningen at han er rasist for å bevise at han faktisk er rasist.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Like veldokumentert som at når Trump og Pelosi angrep de samme 4 personene for deres utsagn så gjorde Pelosi det på grunn av det som de hadde sagt for Pelosi er jo ikke rasist, mens Trump som gjorde det samme gjorde det av rasisme fordi Trump er jo som kjent rasist?

 

Kan ikke si at jeg blir særlig imponert av bevis for at Trump har rasistiske tweets som må bruke forutsetningen at han er rasist for å bevise at han faktisk er rasist.

Hvilke velkjente rasistiske troper brukte Pelosi i sin kritikk?

Lenke til kommentar

Like veldokumentert som at når Trump og Pelosi angrep de samme 4 personene for deres utsagn så gjorde Pelosi det på grunn av det som de hadde sagt for Pelosi er jo ikke rasist, mens Trump som gjorde det samme gjorde det av rasisme fordi Trump er jo som kjent rasist?

 

Kan ikke si at jeg blir særlig imponert av bevis for at Trump har rasistiske tweets som må bruke forutsetningen at han er rasist for å bevise at han faktisk er rasist.

Det er en viss forskjell på å være uenig og diskutere, og det å komme med rasistiske meldinger. Pelosi gjorde det første, Donald det andre.

 

Eller kan du her komme med hvilke rasistiske kommentarer Pelosi kom med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...