Gå til innhold

MKV-filer, hvilke programmer leser det?


Stefan_B

Anbefalte innlegg

Tror selve file ikke er så bra.

I følge Gspot og lignende software så er alt sammen unknown.

Videoinspector sier at fila ikke er gyldig.

VirtualDub can ikke "detecte file type"

 

Skal prøve å være diskre:

Filen er en film med 300 lettkledde menn som sloss litt. Er på ca 9,7 gb også.

 

Edit: la til et screenshot:

post-11387-1196701282_thumb.jpg

Endret av hallvis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
Noen som vet om det er mulig å konvertere .mkv slik at man kan brenne og se filmene på en vanlig dvd-spiller?

Noe som er idiotisk da det er snakk om HD-film...

Skal du ha dvd, laster du ned dvd. (Filmen som blir diskutert er også lastet ned, som FYI til mods :p)

 

Heh...? Vet ikke noe om HD-film, men jeg har en del ting som er i .mkv som jeg vil brenne ut for å se på ps2'en min på soverommet. Idiotisk eller ei.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Noen som vet om det er mulig å konvertere .mkv slik at man kan brenne og se filmene på en vanlig dvd-spiller?

Noe som er idiotisk da det er snakk om HD-film...

Skal du ha dvd, laster du ned dvd. (Filmen som blir diskutert er også lastet ned, som FYI til mods :p )

 

ikke idiotisk idet hele tatt ettersom noen ikke har dvd spiller som brenner annet enn vanlige dvd filmer. noen som peil på om det går ann å lage vob filer av dette her?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hvis det er problem med MKV-filmer eller andre typer bilde / lydfiler, så vil jeg anbefale på det beste å laste ned OJOsoft Total Video Converter sånn at du kan konvertere filen til en type spilleren godtar.

AVI, MPEG-1,2,4, WMV, MP4, MPG, DivX, 3GP, 3G2, MOV, FLV, VOB, Xvid, MKV, TS, M4V, ASF er bare noen av formatene. Flere formater og mer info om konvertereren finner du på Ojosoft - total video and sound converter eller

Ojosoft - total video and sound converter (infopage2)

interface-total.png

(Sitat fra den ene siden: can be used like iPhone video converter, 3GP video converter, PSP video converter, iPod video converter, and Zune video converter to convert all popular video formats to your mobile phone, Sony PSP, video iPod, Apple iPhone, Zune video player and other portable video devices.)

Endret av T_Andre
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...