Gå til innhold

Creatives nye mus og tastatur er rettet spesielt mot gamere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er slik som skjer når en konditor plutselig vil bli bilmekaniker.. De kan holde seg til det de er flink med og være fornøyd med at de gjør suksess med det.. Det hjelper ikke engang å hekte seg på RGB lys bølgen når det finnes så sinnsykt bra aktører og gode priser allerede i dette markedet..

Lenke til kommentar

Så tastaturet kommer til å koste nærmere to laken, men det er fremdeles ikke nok til å tilby norsk tegnsett? Man kan jo spørre seg hvor "beinhardt" dette markedet egentlig er når produsentene ikke engang gidder å legge 6 ekstra plastknotter til produksjonslinjen for et tastatur i det absolutt øverste segmentet av det.

Lenke til kommentar

Dette er slik som skjer når en konditor plutselig vil bli bilmekaniker.. De kan holde seg til det de er flink med og være fornøyd med at de gjør suksess med det.. Det hjelper ikke engang å hekte seg på RGB lys bølgen når det finnes så sinnsykt bra aktører og gode priser allerede i dette markedet..

Synes de skal ha kudos for at de forsøker, føler dog at deres merkevarenavn har sett sine bedre dager. Når jeg hører navnet Creative husker jeg Soundblaster 16 æraen, men jeg husker også middelmådige førstegenerasjons 3D-kort og en lang rekke andre middelmådige produkter.

 

Hvis jeg husker riktig så var Creative tidlig ute med kuleløs og trådløs mus som brukte ei spesiell musmatte for å definere possisjonen. Problemet var bare at musa var svindyr, oppimot 2000 kr hvis jeg husker rett og at produktet aldeles ikke fungerte tilfredsstillende i praksis. Et produkt som aldri burde ha forlatt avdelinga for research and development.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...