Gå til innhold

Telenor vs. Netcom


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ønsker å se hvem og hvor mange som liker de 2 telegigantene : Netcom og Telenor

Jeg håper det ikke blir noen diskusjon om dette (OFF TOPIC blir fjernet!)

Det er også fint om du kan (Hvis du har noen) skrive grunnen din.

Endret av Bendik1337
Fjernet regler som gikk utenfor retningslinjene
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Telenor er best, har det på mine Android. Jeg har også NetCom, på min iPhone.

Telenor har mye bedre 3G dekning. Som i nordre del av Gudbrandsdalen, Kvam, Otta, Sel og Dombås. Eide på Nordmøre. I Troms som Skjervøy, vider østover i Finnmark, alfabetisk: Berlevåg, Havøysund, Kjøllefjord, Mehamn, Øksfjord.

Alle disse steder har Telenor 3G dekning, ikke NetCom. NetCom burde bygge ut 3G i distriktene før de startet med 4G i "storbyene". Honnør til Telenor som satser også i "utkantene"!

Eneste grunnen til at jeg fortsatt har NetCom på min iPhone er at iConnect er ganske rimelig, kr. 249/mnd.

Lenke til kommentar

Yvonne, du bør kanskje nevne at du jobber for Telenor?

 

Edit: Må jo stemme jeg og, stemmer for Telenor

 

Vel, jeg har jo hatt Netcom fram til nå da, det har ingenting med at jeg der jeg jobber å gjøre. Grunnen til at jeg har valgt Telenor er pga dekningen helt enkelt, samt at det abonnementet jeg har fått der er billigere. Dekningen er bedre her hvor jeg bor enn den jeg hadde gjennom Netcom. Hadde f.eks dekning vært bra, kunne det godt hende at jeg hadde fortsatt hos Netcom.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Telenor.

 

Opplever best dekning med Telenor der jeg ferdes i privat sammenheng (særlig innover i Hardanger der samboeren min er i fra). Takket være en kombinasjon av billig abonnement, FriFamilie, datapakke (500 mb til 99 kr mnd), sms-pakke (2000 sms til 199 kr mnd) og fri minuttpris til alle Telenor Mobil-kunder for 49 kr mnd, så gir Telenor faktisk best månedspris til mitt "normalforbruk". Det hjelper nok absolutt på at alle i min nærmeste omgangskrets er Telenor-kunder på mobil.

 

Hadde Netcom i over seks år privat, og har siden slutten av mars fått dekning fra Netcom igjen på jobbmobilen grunnet at jeg har tatt i bruk Blackberry. Dekningen deres er nok blitt betraktelig bedre siden sist jeg hadde Netcom, men jeg opplever fortsatt best dekning fra Telenor i de utkantstrøk hvor jeg ferdes en del.

Lenke til kommentar

Har Telenor og er kjempefornøyd.

 

Jobber for en forhandler som har begge 2, så har en del kontakt med kundeservicen deres og kan klart si meg mest fornøyd med Telenor når det gjelder å få løst problemer. Dog, Netcom er ikke dårlige de heller...og det høres ut som om det jobber noen skikkelig pene jenter der over telefonen :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Telenor

 

Har alt på plass.

God service.

Telenor har mye på plass. Jeg tror de har bedre mobilt bredbånd, ihvertfall er det min subjektive oppfattelse.

 

Men å si at de er best på det meste er vel også en litt drøy påstand. Forresten så stemte jeg Telenor i undersøkelsen i denne tråden.

 

Har truffet litt lite kompetente folk på 05000 jeg.

 

Telenor-dekningen er overlegen der jeg bor.

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...