Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

nå har jeg lagt inn dette programmet : UXTheme Multi-Patcher (Neowin Edition) 4.0 hva skal jeg nå gjøre? jeg vil att pc'n skal få ett slikt mac design, OS X altså, jeg hadde det før med et anet prgram, hva skal jeg nå laste ned og fra hvor?

 

kan noen vere så snille å forklare en som ikke kan dettew så bra, ville ikke legge inn style xp eller hva nå enn det het, la inn så mye dritt..

 

men vil att det skal få samme design som OS X er dette mulig? eller har jeg gjort noe glat? explaine?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

okei, nå lot jeg brutter'n sitte her litt, han har lagt inn masse greier, så nå har jo denne tingen det samme som en maac omtrent jo, den har den dere meny greie nederst på skjermen, og linja er åppe, og når man trøkker på eplet så kommer det ikke noe programmer eller noe :S det kommer bare valg som About this mac osv, og jeg klarer ikke å finne startlinje lenger, ikke finner jeg noen ting, hvordan finner jeg nå programmer som før lå på startlinja :S

legger ved ett bilde..

post-92433-1142033874_thumb.jpg

Lenke til kommentar

lenge siden jeg har vært en aktiv desktop modder nå, så hadde vært fint om førstesida kunne blitt oppdatert med hvilke programmer som blir mest brukt nå for tida, og kanskje en liten guide som andre har foreslått :)

 

Må friske opp desktopen min igjen å hadde spart mye tid på en enekel guide, så jeg slipper å lære alt selv.

Lenke til kommentar
Kan i hvertfall (prøve å) fyre opp en mini-guide på uxtheme.dll/få i gang et VS:

 

"Hvordan installerer jeg et VS?"

 

1. Kjør denne patchen

2. følg instruksjonene veldig nøye(ikke noe neste, neste, finish her)

3. legg ønsket VS i Windows\Resources\Themes\"navn_på_VS"

 

*DONE*

5736167[/snapback]

 

Når jeg laster dei ned fra costumize, består dei av flere filer. Skal ALLE inn i Themes-mappa?

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg på en enkel måte (forstår ikke det script-greiene helt) skaffe meg TV-guide over de kanalene jeg ønsker?

 

Jeg har Samurize, men forstår ikke så mye. :)

 

 

EDIT: Okey, tror jeg forstår hvordan man gjør det nå, har bare giddet å scriptet noen kanaler, men det kommer seg. :D

Endret av xantir`
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...