Gå til innhold

Leter etter spilltittel


Anbefalte innlegg

Hei, jeg spilte en gang for noen få år siden en beta av et spill jeg ikke klarer å finne igjen. Du styrer en by, og bygger den litt som man gjør i Age of Empires. Men man kunne også dra på oppdrag, og da i stilen av Baldur's Gate og Divinity: Original Sin. Altså, du styrte en gruppe og gjorde spesifikke oppdrag. Resultatet av oppdragene kan man bruke i bybyggingen.

 

Da jeg prøvde betaen klarte jeg ikke å like spillestilen i oppdragene, men dette har siden grodd på meg. Men nå klarer jeg selvfølgelig ikke huske hva spillet heter. Og siden spillet ikke lenger er nytt klarer jeg ikke finne det via svært mange ulike søk på nett.

 

Er det noen her som vet hvilket spill jeg snakker om? Og da selvfølgelig, navnet? Eller et annet spill som også gjør dette?

 

Håper at noen kan hjelpe meg?

Endret av Fahlar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første og eneste jeg kan komme på er Champions of Anteria, som var et mislykket forsøk på en oppfølger i Settlers-serien.

 

Mislykket, fordi det slettes ikke var et Settlers-spill slik fansen hadde sett for seg en oppfølger skulle være, og på grunn av den store omstillingen i spillestil. Utviklerne ble nødt til å trekke spillet og gi det et nytt navn.

 

Om det ikke er dette, er jeg nysgjerrig på hva fasiten er :)

https://store.steampowered.com/app/374520/Champions_of_Anteria/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tusen takk for svar! Jeg vil si at det trolig er Champions of Anteria, men utifra videoene jeg har sett nå ser det ut til at bybyggermodusen enten ble kraftig nedjustert etter betaen eller så husker jeg helt feil hvordan det var. Jeg også mente å huske at spillet jeg lette etter var på en eller annen måte relatert til Settler-spilla, men klarte ikke finne noe med søk den veien. Det er da tydeligvis en grunn te det! Men uansett, tusen takk! Takk for innspillet om Spellforce 3 også, var nok ikke det jeg tenkte på, men det så faktisk ut som et skikkelig bra spill!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...