Gå til innhold

Thor gaming pc fra CDON


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der var faktisk veldig billig, hvis du skulle bestilt alle delene hver for seg, fra de sidene jeg har funnet hver enkelte del billigst, ville det fortsatt bli over 10 000, dette uten frakt i tankene.

Så er faktisk mye for pengene, og med ssd, skjermkort med trøkk og en overklokkings vennlig prosessor vil jeg absolutt si at den pakka der er verdt det.

Personlig hadde jeg satt i sammen en pakke selv da.

Lenke til kommentar

Mtp. et gtx 670 kort og en rask prosessor, samt godt med minne tror jeg ikke dette skal være noe problem,

men kommer vel litt an på hvor høy oppløsning du skal ha.

 

Edit; Musa som følger med har jeg fått testet og den falt absolutt i smak her :wee: mest i bruk til fps, har tidligere vært trofast til intelli 3.0

Endret av ole a
Lenke til kommentar

Sendte melding til cdon.no sitt kundesupport om release dato og fikk svar fra dem i dag. Dessverre så har de ikke fått noen informasjon fra leverandøren og kan derfor ikke fastslå dato for release. Spurte og som om de visste noe om sånn ca. når den ville komme også (f. eks slutten av juni, 3 uker osv.) og det kunne de heller ikke.

 

Hadde egentlig veldig lyst på kjøpe den, men dersom den ikke kommer før i juli, så vet jeg rett og slett ikke hvor aktuelt det vil være.

Lenke til kommentar
Har lyst på denne pcen selv. Ser ut som det er noen modeller som kan kjøpes på Cdon nå. Tror jammen jeg bestiller i kveld.

 

Bra timing må jeg si! Sjekket tidligere idag og da hadde den enda ikke kommet inn (stod bare kommende) og nå sjekket jeg igjen og da var det kommet dato.

 

Men det står at den kommer den 2012-06-11. Vil det si den 11. juni? Eller den 6. november? Står på en litt merkelig måte... :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...