Gå til innhold

The Division 2-betaen har problemer på samtlige plattformer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testet dette en del i går, og likte det ganske godt. Kan forøvrig bekrefte problemene som det blir meldt om i artikkelen, hadde gjentatte hendelse av begge, men det så ut til å hjelpe utover kvelden. Det er jo som regel ikke annet å forvente under slike tester. Spillet var iallefall polert og velfungerende på overflaten.

 

Spilte aldri D1 noe særlig så jeg rakk aldri å bli lei det, og kan egentlg ikke si noe særlig om hvordan de to virker i forhold til hverandre.

Lenke til kommentar

Du får mer Division enkelt forklart. Det er veldig likt det første spillet. For meg faller alt på om Anthem tar av eller ikke. Gjør det ikke det blir det nok kjøp av Division 2. De har jo lovt nå at endgame skal være mye større enn tidligere. I slike spill er det stort sett der alle storspill feiler.

Lenke til kommentar

Du får mer Division enkelt forklart. Det er veldig likt det første spillet. For meg faller alt på om Anthem tar av eller ikke. Gjør det ikke det blir det nok kjøp av Division 2. De har jo lovt nå at endgame skal være mye større enn tidligere. I slike spill er det stort sett der alle storspill feiler.

 

Samme båt som deg. Likte 1'rn egentlig ganske godt.. men sluttet grunnet mye bugs og hackere i PvP. Alt dette har visst blitt fikset, men løpet var allerede kjørt for min del. Kjøper nok Div2 HVIS Anthem flopper.. noe jeg ikke tror det gjør. Føler devs er så ontop, at ting er på plass relativt kjapt.. selvom det helt klart er noen/mange mangler.

Lenke til kommentar

Skal bli morsomt å se hvor mange som klikker i vinkel når serverne (til Division 2) ikke funker på launch.  :p

 

hva får deg til å si det? funket knirkefritt for min del når nr1  launchet. Det reelle problemet var cheaters.

 

Det er et onlinespill. Selvsagt vil serverne ha problemer på launch. Det skjer så godt som bestandig. I tillegg er dette jo bare en demo. Håper jo selvsagt at launch blir så bra som mulig, men knirkefritt blir det neppe.

 

Er jo det jeg har sagt hele tiden. Onlinespill fungerer så godt som aldri på launch.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1836450

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe dette på release etter å ha spilt 1'ern en del timer. Så kom jeg på at jeg hater PvP intenst og leste at i The Division 2 (D1 og D2 er DESTINY 1 og 2!) så har de lagt mer fokus på Dark Zone og at det er mye bra loot som ligger der. Kan noen berolige meg med at det vil være minst like god loot i PvE end-game også?

Lenke til kommentar

“It is different from a lot of other games,” Evans said. “We have this huge community and this huge game and everyone has their thing they’re most interested in. We have some players who play everything, we have some players who only play for the story, or only play missions, or someone who fell in love with one of the expansions in the first game. Then we had a huge amount of players who were crazy hardcore in the Dark Zone and spent a lot of hours grinding out perfect builds.

 

“What we tried to do in the sequel is still cater to all those players but open the buffet of options for them a little bit more. Specifically in the Dark Zone we’ve done things like add a layer of normalization on player’s builds. As you go into the Dark Zone now, the base experience has everyone at the same power level and now shooter skill matters a little bit more than, ‘Well, I have spent 4,000 hours grinding out this perfect min-max build,’ and we have also infused a lot more story.

 

“All the Dark Zones in The Division 2 have their own missions that are PvE-focused and let you explore the space and help you understand what made this area go dark. For those really hardcore players, once they hit end game, end game was a really big focus for us the whole time, now you have a really lawless place for the Dark Zone where one is always un-normalized and we’ve stripped a lot of the feedback for who is rogue and who is friendly and it becomes the highest risk and highest reward in the game. We really try to widen the field for gamers for when they log on and decide what they want to do on any given night.”

 

 

https://gamingbolt.com/the-division-2-developers-discuss-balancing-game-for-pve-and-pvp-audiences-alike

Lenke til kommentar

 

Du får mer Division enkelt forklart. Det er veldig likt det første spillet. For meg faller alt på om Anthem tar av eller ikke. Gjør det ikke det blir det nok kjøp av Division 2. De har jo lovt nå at endgame skal være mye større enn tidligere. I slike spill er det stort sett der alle storspill feiler.

 

Samme båt som deg. Likte 1'rn egentlig ganske godt.. men sluttet grunnet mye bugs og hackere i PvP. Alt dette har visst blitt fikset, men løpet var allerede kjørt for min del. Kjøper nok Div2 HVIS Anthem flopper.. noe jeg ikke tror det gjør. Føler devs er så ontop, at ting er på plass relativt kjapt.. selvom det helt klart er noen/mange mangler.

Hvis anthem flopper?

 

Betyr det noe om det flopper for deg. Det kan jo hende DU liker det for det liksom.. Ikke vær en sau, tenk selv

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håper ikke det der var ment for å berolige meg :)

 

Var faktisk det, ja. Ble kanskje mye tekst, så tar høydepunktene:

 

We have some players who play everything, we have some players who only play for the story, or only play missions,

 

What we tried to do in the sequel is still cater to all those players but open the buffet of options for them a little bit more.

 

All the Dark Zones in The Division 2 have their own missions that are PvE-focused and let you explore the space and help you understand what made this area go dark.

 

We really try to widen the field for gamers for when they log on and decide what they want to do on any given night.

 

Og for ordensskyld er dette bare Dark Zone i Endgame. Det er mye å gjøre utenom Dark Zone også i Endgame for oss som foretrekker PvE.

Lenke til kommentar

Var faktisk det, ja. Ble kanskje mye tekst, så tar høydepunktene:

 

*snip igjen*

 

Og for ordensskyld er dette bare Dark Zone i Endgame. Det er mye å gjøre utenom Dark Zone også i Endgame for oss som foretrekker PvE.

Jada, jeg leste artikkelen også så du skal ha takk for svaret.

Men de skriver at mye av PvE skal ligge inne i DZ'ene. Sist jeg spilte The Division så fikk du ikke med deg noe utstyr ut av DZ uten at du kunne angripes under extraction. Når du nå da tydeligvis også kan dolkes i ryggen av lagkameratene dine så gjør det bare spillet enda mer uaktuelt. Jeg kommer til å følge med på reviews og Youtube Let's Play så får jeg se om jeg plukker det opp uka etter release. Da slipper jeg grief med serverproblemer også...

Lenke til kommentar

Problemet er bare at jeg to ganger nå har fortalt deg at DZ i Div2 blir helt annerledes enn i Div1, likevel bruker du Div1 for si at Div2 blir dårlig. Da begynner jeg jo å lure på om du har lest det jeg skriver eller ikke. I tillegg er dette som sagt bare for dark zone. Det blir annet endgame også, selvsagt.

Lenke til kommentar

Hvis anthem flopper?

 

Betyr det noe om det flopper for deg. Det kan jo hende DU liker det for det liksom.. Ikke vær en sau, tenk selv

 

Hvis Anthem flopper, så er det lite tenkelig at man har lyst til å spille i en mer eller mindre spillerforlatt online-verden hvor mulighetene dine for å ha det moro baseres på flaks om det er nok spillere online der og da når man logger inn. Tenk selv? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jada, jeg leste artikkelen også så du skal ha takk for svaret.

Men de skriver at mye av PvE skal ligge inne i DZ'ene. Sist jeg spilte The Division så fikk du ikke med deg noe utstyr ut av DZ uten at du kunne angripes under extraction. Når du nå da tydeligvis også kan dolkes i ryggen av lagkameratene dine så gjør det bare spillet enda mer uaktuelt. Jeg kommer til å følge med på reviews og Youtube Let's Play så får jeg se om jeg plukker det opp uka etter release. Da slipper jeg grief med serverproblemer også...

'Cut the rope' var det som ødela DZ/MP for meg og fikk meg til å gi opp. Når man i tillegg til stadig å møte på team som spilte spillet nærmest kontinuerlig, og hadde fått laget seg helt sinnsyke builds som de alltid gikk rouge med, alltid møtte på slike team når man skulle ekstrakte , da ble alt av moro fullstendig drept av 'cut the rope'. Da høres det jo kjempefestlig ut om lagkamerater også kan dolke deg i ryggen. I PvE delen var det incursions som fikk meg til å slutte da jeg innså at det etterhvert kun handlet 100% om builds, både for deg selv og laget, og ikke skills lenger, for å kunne fullføre.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

 

Var faktisk det, ja. Ble kanskje mye tekst, så tar høydepunktene:

 

*snip igjen*

 

Og for ordensskyld er dette bare Dark Zone i Endgame. Det er mye å gjøre utenom Dark Zone også i Endgame for oss som foretrekker PvE.

Jada, jeg leste artikkelen også så du skal ha takk for svaret.

Men de skriver at mye av PvE skal ligge inne i DZ'ene. Sist jeg spilte The Division så fikk du ikke med deg noe utstyr ut av DZ uten at du kunne angripes under extraction. Når du nå da tydeligvis også kan dolkes i ryggen av lagkameratene dine så gjør det bare spillet enda mer uaktuelt. Jeg kommer til å følge med på reviews og Youtube Let's Play så får jeg se om jeg plukker det opp uka etter release. Da slipper jeg grief med serverproblemer også...

Jeg testet dz i helga selv. Det er veldig mye loot som dropper, som du slipper å sende ut med helikopteret. Det kan godt hende at det beste loot må sendes med helikopter, men det er ikke så lett å si enda uten å ha fått spilt lengre. Men jeg fikk ganske så mye uten å extracte noe ja. Mye fra landmarks, chests, og NPS som droppa. Om man hører på youtubere så klager de en del på at ting er mye jevnere nå at de gode ikke skal være de beste lengre pga bevegelse å skills. De sier at det kommer til å bli mindre ganking, men igjen, hvem vet før man har fått maxet gear å sånt.

jeg er ingen fan av pvp selv, er ikke god nok hehe. Men er ikke redd for at det blir for lite loot i dette spillet. For min del droppet det veldig mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...